۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۵۰۳۶۸
در آستانه عید غدیر؛

«سفارشات نبی اکرم در مورد مسأله ولایت» در حرم امام رضا تبیین می‌شود

رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: سفارشات نبی اکرم در مورد مسأله ولایت از محورهای این هفته نشستهای «دین، نشاط، زندگی» است.
دهه ولایت

مهدی لسانی، رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره جلسات پرسش و پاسخ در حرم امام رضا(ع) گفت: سیزدهمین دوره سلسسله نشستهای «دین، نشاط، زندگی» ویژه تابستان امسال قبل از اذان مغرب و عشاء، در صحن جمهوری اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: در آستانه عید غدیر «زمینه سازی پذیرش غیبت امام زمان(ع) از سوی امام هادی» و «سفارشات نبی اکرم در مورد مسأله ولایت» از سوی حجت الاسلام حبیب عباسی، متخصص فرق و اديان كارشناس شبكه جهانی ولايت تبیین می شود.

لسانی بیان کرد: حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی، مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور نیز به تبیین و تشریح «فضائل امیرمؤمنان»، «امر به معروف و نهی از منکر آثار و پیامدهای ترک آن» و «وظائف منتظران» می پردازد.

رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: جلسات پرسش و پاسخ چهره به چهره درباره مسائل اعتقادی ویژه خواهران و برادران در مدرسه پریزاد، رواقهای امام خمینی، دارالاجابه و ویژه زائران غیر ایرانی نیز در رواقهای دارالمرحمه، غدیر و کوثر دایر است.

لسانی بیان کرد: «فقه و زندگی» از دیگر برنامه های پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی در مدرسه پریزاد است که کارشناسان این هفته آن حجج اسلام داوود حسنی، آدینه دوست، سید رضا موسوی، سید علی حسینی و برسلانی هسنتد.

مسابقه قرآنی «از قربان تا غدیر»

رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی در بخش سخنانش به برنامه های قرآنی اشاره و عنوان کرد: کارگاه تدبر در سیره امام(ع)، مسابقه حفظ خطبه غدیر و مراسم اختتامیه برنامه هاي قرآنی غدیر در آخرین روزهای دهه ولایت در دارالقرآن الکریم حرم رضوی برگزار می شود.

لسانی یادآور شد: همزمان با دهه ولایت هفت مسابقه قرآنی با عنوان «از قربان تا غدیر» از سوی اداره علوم قرآنی و حدیث آستان قدس رضوی ویژه عموم زائران و مجاوران در حرم امام رضا(ع) در حال برگزاری است./303/1308/ب1

ارسال نظرات