۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۵۰۳۷۱
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

اتحادیه انجمن اسلامی یک نهاد فرهنگی فاخر با پتانسیل بی بدیل است

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن اسلامی یک نهاد فرهنگی فاخر با پتانسیل بی بدیل است، گفت: انجمن های اسلامی یادگار شهدا هستند، شهدای بزرگی در انجمن های اسلامی فعالیت داشتند که با حضور خود نقش بی بدیلی در موفقیت های این صنف بر عهده داشتند.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: انجمن های اسلامی یادگار شهدا هستند، شهدای بزرگی در انجمن های اسلامی فعالیت داشتند که با حضور خود نقش بی بدیلی در موفقیت های این صنف ایفا کردند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی فاخر از پتانسیلی بی بدیل و بی نظیر از جمله جوانان برومندی برخوردار است که کارهای فرهنگی بزرگی در سطح استان به انجام رساندند.

وی ادامه داد: اتحادیه انجمن های اسلامی به عنوان پرچمدار حوزه دانش آموزی مطالبات رهبر معظم انقلاب را به دست گرفته و با تلاش و جدیت به سر منزل مقصود می رساند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: این چشمه زلال معرفتی از سال 1358 کارهای بزرگی را به انجام رسانده و مأموریت های بزرگ انقلابی را به دست گرفته است.

این مسؤول یادآور شد: انجمن های اسلامی به عنوان نهاد نیروساز و جریان ساز در اصل انقلاب نقش های بسیار مهمی را ایفا کرده است، نیروهای ارزشی نظام از بطن اتحادیه ها برخاسته اند و از اتحادیه رشد و نمو پیدا کرده اند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تأکید کرد: امروز دانش آموزان از سوی هجمه های دشمن آسیب می بینند، از این رو باید مکتب انبیای الهی پیاده شود و به برنامه های قرآنی، نهج البلاغه و سیره اهل بیت(ع) و احادیث آنها توجه شود.

حجت الاسلام موسوی مطرح کرد: در حوزه های علمیه گام های فاخری در این جهت برداشته شده است، انقلابی ماندن و انقلابی گام برداشتن باید در اتحادیه انجمن های دانش آموزی نیز نهادینه شده و مطالبات و دغدغه های رهبری عملیاتی شود.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: جوانان افسران جنگ نرم هستند، هر مجموعه انجمنی در ایران یک سنگر فرهنگی فکری است که سلاحش دین و تدبیر و علم و فرهنگ است، نوجوانان را در مدارس باید بر مبنای شیوه اسلامی و دینی بار آورد./857/302/ب2

ارسال نظرات