۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۵۰۴۱۱
از سوی روابط عمومی دانشگاه امام صادق؛

مسابقه حفظ خطبه شریف غدیر خم برگزار می‌شود

کارشناس روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه مسابقه حفظ خطبه شریف غدیر خم و کتابخوانی " من غدیری‌ام" برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا 10 مهرماه اقدام به ثبت نام کنند.
غدیر

حجت الاسلام علی کیانی کارشناس روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با برگزاری حفظ خطبه شریف غدیر خم و کتابخوانی " من غدیری‌ام" گفت: این مسابقه باتوجه به اتفاقی که برای شهدای منا افتاد پایه‌ریزی شد، موضوع اصلی این مسابقه حول محور بحث غدیر است.

وی ادامه داد: این مسابقه در دو کتاب به نام "شیعه پاسخ می‌دهد" برای گروه سنی زیر 18سال و " راهنمای گزیده حقیقت" برای گروه سنی بالای 18 سال برگزار می‌شود، در هر دو کتاب خطبه غدیر و موضوعات پیرامون آن آمده است.

حجت الاسلام  کیانی با بیان اینکه فایل‌های پی دی اف به همراه سوالات در سایت دانشگاه موجود است خاطرنشان کرد: زمان پاسخ به سوالات تا 20آذر ماه است، شرکت کنندگان می‌توانند پاسخ‌ها را به صورت پیامکی به سامانه دانشگاه یا به صورت پستی به آدرس دانشگاه امام صادق(ع) ارسال کنند.

کارشناس روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه زمان ثبت نام از 27شهریور آغاز شده است تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند تا تاریخ 10مهرماه از طریق مراجعه به دانشگاه امام صادق(ع) دفتر اعزام مبلغ و مجتمع آموزشی امام صادق(ع) دبیرستان متوسطه اول و دوم متوسطه اقدام به ثبت نام کنند.

وی در پایان گفت: اختتامیه مسابقات در روز 17 ربیع الاول و ولادت پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود و هر شرکت کننده‌ای که بتواند در آزمون نمره لازم را کسب کند کمک هزینه سفر به عتبات عالیات را دریافت می‌کند./816/303/ب3

ارسال نظرات