۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۴۵۰۵۱۴

برگزاری 1500 جشن به مناسبت روز غدیر در خراسان جنوبی

دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از یک هزار و 500 جشن کوچک و بزرگ به مناسبت روز عید غدیر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود، گفت: نباید چراغ غدیر خاموش شود بلکه باید این روزها در جامعه نهادینه شود و اگر بخواهیم انقلاب بماند نباید اجازه دهیم غدیر فراموش شود.
غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام هادی نبئی، دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: تمام نمایندگیهای بنیاد بین المللی غدیر در تمام شهرستانهای استان به همت ائمه جمعه فعال شده اند. 

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و 500 جشن کوچک و بزرگ به مناسبت روز عید غدیر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود، گفت: بیش از 50 هزار پوستر غدیر به همت خیران آماده و توزیع شده است، همچنین 5 هزار برچسب ویژه خودروها و سر درب مغازه‌ها از سوی خیران تهیه و نصب شده است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی با بیان اینکه فضائل امام علی (ع) نوشته شده و در تمام خیابانها نصب شده است، افزود: همچنین همایش بزرگ سادات یکی از برنامه هایی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و هر ساله به همت خیران در خراسان جنوبی برگزار می شود و امسال نیز این همایش بزرگ در استان برگزار شد.

حجت الاسلام نبئی با بیان اینکه 330 نفر از یتیمان در روز گذشته در جشنی به عنوان فرزندان امام علی (ع) اطعام شدند و در بین آنها بسته های فرهنگی و پذیرایی توزیع شد، تصریح کرد: در روز عید غدیر خم درب اکثر مساجد استان باز و در آنها خطبه خوانی و اطعام انجام میشود.

وی با بیان اینکه غدیر روز اکمال دین و اتمام نعمت است، ادامه داد: نباید چراغ غدیر خاموش شود بلکه باید این روزها در جامعه نهادینه شود و اگر بخواهیم انقلاب بماند نباید اجازه دهیم غدیر فراموش شود./203/880/ب1

ارسال نظرات