۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۵۰۵۲۱
امام جمعه دیر:

پذیرش قراردادهای ننگین سبب سربلندی ما در جهان نیست

امام جمعه دیر با اشاره به اینکه پذیرش قراردادهای ننگین سبب سربلندی ما در جهان نیست، گفت: برخی سنگ تمام گذاشتند آمریکا از دشمنی با ما تبرئه شود اما خدا را شکر که دشمنان ما از حقما هستند زیرا برخی کارهایی انجام می‌دهند که تمام نقشه‌های آنها علیه نظام اسلامی نقشه بر آب می‌شود.
حجت الاسلام حسینی امام جمعه دیر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی صبح امروز در دیدار با مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر و کارکنان این نمایندگی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه ولایت، اظهار داشت: مسؤولان سعی کنند شیوه حکم‌رانی حضرت علی(ع) را در اداره امور کشور داشته باشند و مردم نیز تقوای امام علی(ع) داشته باشند.
امام جمعه دیر با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) در عبادت، تقوا، رسیدگی به مستمندان و در مقابله با دشمنان برترین بود، ادامه داد: امروز تبعیت از امام علی(ع) خیلی مهم بوده و راهش این است که همیشه مواظب دشمن باشیم.
وی با بیان اینکه غفلت از نیروی نظامی و سپاه بزرگ‌ترین اشتباه در مقابله با دشمن است، تاکید کرد: غفلت از دشمن در هر عرصه‌ای خسارت‌بار است.
امام جمعه دیر با اشاره به اینکه سپاه پاسدار انقلاب است و هرگاه در معرض خطر در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و علمی قرار بگیرد سپاه میدان‌دار بوده و است.
وی به تمجید عملکرد سپاه در عرصه‌های مختلف پرداخت و افزود: چرا در آن که سپاه جلوی منافقین ایستاد کسی چیزی نگفت و در حال حاضر برخی گوشه و کنایه می‌زنند سپاه در امور کشور دخالت می‌کند.
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه استکبار منطق ندارد، گفت: ما باید در عرصه‌های تسلیحاتی و نظامی در اوج توانمندی باشیم و در همه عرصه‌ها برای مقابله با دشمن آماده باشیم.
وی با بیان اینکه روزی د هنده ما آمریکا و غربی‌ها نیستند، تصریح کرد: استکبار سعی دارد ما را در دو راهی معیشت و استقلال قرار دهد.
امام جمعه دیر با اشاره به اینکه پذیرش قراردادهای ننگین موجب سربلندی ما در جهان نیست، گفت: برخی سنگ تمام گذاشتند آمریکا از دشمنی با ما تبرئه شود اما خدا را شکر که دشمنان ما از حقما هستند زیرا برخی از کارهایی انجام می‌دهند که تمام نقشه‌های آنها علیه نظام اسلامی نقشه بر آب می‌شود.
در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد نیز گفت: حفظ آمادگی و انسجام برای اجرای فرامین و دستورات مقام معظم رهبری از وظایف و برنامه‌های اصلی تیپ پیاده امام صادق(ع) است.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر افزود: بصیرت‌افزایی، تعالی معنویت، آگاهی‌بخشی نیروهای سپاه و برگزاری کلاس‌های عقیدتی، احکام و قرآن از برنامه‌های نمایندگی در تیپ امام صادق(ع) است./101/833/ب1

ارسال نظرات