۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۵۰۵۲۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

غدیر باید به عنوان مسأله کارشناسی در جامعه مطرح شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید غدیر را به عنوان مسأله کارشناسی در جامعه مطرح کنیم، گفت: غدیر حقیقت اسلام و اصل دین است، تنها مکتبی که بر اساس عدل که جزء دین و رکن دین است مکتب اهل بیت می باشد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی اظهار داشت: غدیر مسأله امامت و بیعت است و این روز اصل دین است و افرادی که در جهت ابلاغ دین تلاش می‌کنند باید روز غدیر را نیز برای مخاطبان خود تبیین کنند.

وی با بیان اینکه باید غدیر به عنوان مسأله کارشناسی در جامعه مطرح کنیم، گفت: غدیر حقیقت اسلام و اصل دین است، تنها مکتبی که بر اساس عدل که جزء دین و رکن دین است مکتب اهل بیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام پیامبران الهی برای پیاده کردن قسط و عدل مبعوث شده اند، افزود: بسیاری از مسلمانان دچار اشتباهات گوناگونی می شود که از خدا فاصله می گیرند باید تلاش شود و دید به چه دلیل این فاصله رخ داده است و از کجا سیم اتصال بندگان به خدا قطع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید افراد صاحب نظر مسائل کارشناسی شده را در جامعه مطرح کنند و نقل قول‌های آنها در این روزها بر اساس روایان قرآنی باشند و غیر از این جمله ای مطرح نشود، تصریح کرد: باید مبلغان و روحانیان و افراد صاحب نظر راه صحیحی که کارشناسی شده است برای مخاطبان خود ارائه دهند.

وی با بیان اینکه هر فردی باید خودش دین خود را حفظ کند، ادامه داد: احادیثی که بر روی پارچه ها نوشته می شود و در خیابانها نصب می شود کار بسیار جالبی است اما باید قبل از نوشتن حدیث باید سند حدیث به صورت بزرگ بر روی پارچه ها نوشته شود تا افرادی که این پارچه را می بینند ابتدا سند این حدیث را ببیند تا بداند این حدیث از کجا آمده است و به دنبال آن برود و سپس خود حدیث را بخوانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید شیوه های تبلیغاتی به صورت کارشناسی شده باشد، خاطرنشان کرد: عده‌ای به نام اسم دین و اسلام با اهل بیت دشمنی می‌کنند و این دشمنی را شاخصه خود می‌دانند، این افراد از اسلام چیزی نمی دانند جزء اینکه دست پرورده ستمگران سیاسی بوده اند و در زیردست ستمگران پرورش یافته‌اند و اهدافی که آنها به دنبالشان هستند انجام می‌دهند./202/880/ب1

ارسال نظرات