۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۵۰۵۵۹
آیت الله قریشی:

علما با نیت خالص و اعمال صالح برای نجات جامعه اسلامی تلاش کنند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: قلم علما در هدایت بشریت در نزد پروردگار از خون شهدا والاتر است، بنابراین باید با نیت خالص و اعمال صالح برای نجات خود و دیگران زیر سایه اسلام و رهبری قدم های استواری برداشته شود.
آیت الله قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت الله سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری امروز در آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه آذربایجان غربی با تبریک عید غدیر و تبریک به مناسبت شروع سال تحصیلی حوزه های علمیه، اظهار کرد: تحصیل در حوزه های علمیه توفیقی الهی و وظیفه ای خطیر از طرف پروردگار است که باید در انجام این رسالت دینی و شرعی تلاش شود.

وی افزود: قلم علما در هدایت بشریت در نزد پروردگار از خون شهدا والاتر است، بنابراین باید با نیت خالص و اعمال صالح برای نجات خود و دیگران زیر سایه اسلام و رهبری قدم های استواری برداشته شود.

تحصیل یک هزار و 787 طلبه خواهر در حوزه های علمیه آذربایجان غربی

حجت الاسلام حمید راحلی، مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه های علمیه خواهران پرداخت و گفت: در حال حاضر در استان 12 مدرسه علمیه در بخش خواهران مشغول تربیت طلاب علوم دینی است.

وی با اشاره به پذیرش 500 نفر طلبه خواهر در حوزه های علمیه آذربایجان غربی افزود: هم اکنون با آغاز سال تحصیلی جدید تعداد یک هزار و 787 نفر طلبه خواهر در حوزه های علمیه کل استان مشغول به تحصیل می شوند.

گفتنی است، آیین افتتاحیه حوزه های علمیه آذربایجان غربی با حضور رییس شورای عالی حوزه های علمیه استان، مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه در سالن شرکت برق ارومیه برگزار شد./936/202/ب2

ارسال نظرات