۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۵۰۵۶۱
آیت الله علما:

غدیر به اسلام معنا بخشیده است/ طلاب مربیان جامعه اسلامی هستند

آیت الله علما گفت: عید مبارک غدیر خم عید مادر و اساس اسلام است، تمام اعیاد مسلمانان در سایه عید ولایت معنا پیدا کرده و این عید به اسلام معنا بخشیده است.
افتتاحیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 96-95 حوزه علمیه خواهران کرمانشاه، ابراز داشت: عید مبارک غدیر خم عید مادر و اساس اسلام است، تمام اعیاد مسلمانان در سایه عید ولایت معنا پیدا کرده و این عید به اسلام معنا بخشیده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: طلاب باید خدمتگزار انقلاب و اسلام باشند و این امر تنها با خودسازی و اصلاح و تربیت نفس خود شکل می گیرد.

 امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خداوند متعال به پیامبر اکرم(ص) خودسازی و تقوا را توصیه می کند، اگر انسان تقوا و علم نداشته باشد نمی تواند دیگران را نصیحت و هدایت کند، از این رو باید شأنیت و زمینه طلبگی را در خود ایجاد کرد.

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، بیان داشت: بندگان باید با تمام وجود مؤمن به خداوند متعال باشند، باید قلب، روح و جوهره وجود خود را با ایمان و اعتقاد به خدا گره بزنیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تقوا به منزله ملکه و سرمایه است که طلاب باید همواره این سرمایه را در مسیر طلبگی و تبلیغ دین حفظ کنند.

آیت الله علما تأکید کرد: طلاب مربی و تربیت کننده جامعه بشریت هستند، از این رو باید خود را به سلاح تقوا و علم مجهز کنند و ایمان قابل قبول به خداوند را در وجود خود بپرورانند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، گفت: ایمان رکن اساسی اسلام است، آمریکا چون ایمان ندارد در برابر انقلاب و اسلام خوار و ذلیل است.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: ایمان حافظ و نگهدار انسان است و درهای معنویت، آرامش و عزت را به سوی انسان می گشاید.

آیت الله علما در پایان مطرح کرد: معمار کبیر انقلاب با سرمایه ایمان و تقوا رهبری انقلاب را بر عهده گرفت و در برابر تمامی ابرقدرتهای جهان ایستادگی کرد، طرز تفکر امام خمینی (ره) بر دل دشمنان وحشت انداخت./857/202/ب2

ارسال نظرات