۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۵۰۵۶۴
امام جمعه بروجرد:

نشر فرهنگ ارزشهای دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه نشر ارزشهای اسلامی دوران دفاع مقدس آینده کشور را تأمین می کند، گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ارزشهای این دوران وظیفه ای همگانی است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بروجرد، گفت: دفاع مقدس بزرگترین حادثه برای ملت ایران پس از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس صحنهها و جلوههای ویژهای را ثبت کردند، افزود: لحظات دوران دفاع مقدس نشأت گرفته از باورها و ارزشهای اسلامی جوانان این مرز و بوم بود.

امام جمعه بروجرد هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بازخوانی دوران جنگ 8 ساله و بررسی چگونگی تبدیل آن به دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همه ما در برابر نشر فرهنگ ارزشهای دفاع مقدس رسالت سنگینی بر دوش داریم.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس برای جوانان امروز و آینده کشور، اظهار داشت: هنر امروز آحاد مردم استخراج گنج جنگی است که امام خمینی(ره) از آن به عنوان یک نعمت یاد کردند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دوران هشت سال دفاع مقدس را گنج گرانبهایی معرفی کردند، بیان داشت: ارزشهای تبلور یافته در دوران دفاع مقدس مهم ترین عامل پیروزی ملت بود.

وی در ادامه تصریح کرد: استخراج ارزشهای دوران دفاع مقدس آینده ملت ایران اسلامی و همه آزادی خواهان دنیا را تأمین میکند و در این راستا می توان در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: راه پیروزی و مقابله در برابر دشمنان استخراج ارزشهای دوران دفاع مقدس و نشر آن در جامعه است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در جهت جلوگیری از استخراج گنج جنگ، تحریف واقعیتهای دوران دفاع مقدس و سلب روحیه اعتماد به نفس از مردم به ویژه نسل جوان ادامه داد: با ترویج ارزشها و تقویت باورها باید در برابر هجمه های فرهنگی دشمن ایستاد.

حجت الاسلام ترابی خاطرنشان کرد: پایداری، استقامت در راه حق، غیرت دینی، شجاعت، ایثار و وحدت درس دوران دفاع مقدس و راه مقابله با دشمن و خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن است./9459/203/ب2

ارسال نظرات