۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۵۰۵۸۵

مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران الزهرا گناوه برگزار شد

مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گناوه با حضور امام‌جمعه موقت این شهرستان، اساتید و جمعی از طلاب جدیدالورود، امروز برگزار شد.
یسبلافغ یسبلافغ حوزه یسبلافغ یسبلافغ یسبلافغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر،‌ مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گناوه با حضور امام‌جمعه موقت این شهرستان، اساتید و جمعی از طلاب جدیدالورود، پیش از ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصطفی آشناگر امام‌جمعه موقت شهرستان گناوه، ضمن تبریک عید غدیر خم، گفت: نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که در هیچ مکتبی مانند مکتب غدیر، بر مسأله علم‌آموزی تأکید نشده است.

وی درباره اینکه هر دانستنی دارای فضیلت نیست، بیان کرد: بزرگان فرموده‌اند علم شامل سه دسته اعتقادات، اخلاقیات و مباحث مربوط به احکام حلال و حرام است و هر دانستنی غیر از این‌ها باشد، علم نیست؛ علم، همان چیزی است که در حوزه‌های شیعه تعلیم داده می‌شود.

امام‌ جمعه موقت گناوه اظهار داشت: طلاب حوزه‌های علمیه، کسانی هستند که به‌عنوان سرباز امام زمان در این عرصه قدم گذاشته‌اند و کسی می‌تواند یار خوبی باشد که مجهز باشد؛ از این رو طلبه باید همه همت خود را به کار گیرد و خود را برای یاری امام زمان(عج) مجهز کند.

سیده زهرا موسوی نسب مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه نیز در حاشیه این مراسم، گفت: خوشا به حال کسانی که راه صحیح را انتخاب کردند و یکی از بهترین و صحیح‌ترین راه‌ها همین است که بی‌شک دعای خیر امام عصر(ع) و لقمه حلال پدران و دامان پاک مادران بی‌تأثیر نیست.

وی خطاب به طلاب جدیدالورود بیان کرد: ان شاءالله که کمر همت ببندید و سربازانی پاک و مخلص برای حضرت بقیه‌الله الاعظم باشید و قطعاً خداوند مهربان یاری گر ما خواهد بود./203/846/ب1

ارسال نظرات