۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۵۰۸۰۶
آيت‌الله صفایی بوشهری:

اسلامِ بدون ولایت مرضی خدا نیست

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دین اسلام بدون علی بن ابیطالب(ع) کامل نیست، گفت: اسلام بدون حضرت علی(ع) مرضی خدا نخواهد بود.
مراسم عید غدیر در بوشهر آیت الله صفایی بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر مراسم جشن بزرگ عید غدیر امروز با حضور با شکوه مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت(ع) در مصلی جمعه بوشهر برگزار شد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این مراسم جشن با تبریک این عید، گفت: استان بوشهر، استان ولایت، امامت و حب و مودت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به فضیلت عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر در بین تمامی اعیاد اسلامی همچون، فطر، قربان، مبعث، نیمه شعبان و تولد ائمه اطهار جایگاه خاصی دارد و از آن به عنوان عید الله الاکبر یاد می شود.

وی افزود: اهمیت عید غدیر به دلیل حادثه مهم آن است؛ در تمامی ادیان الهی خداوند دین را برای نجات انسان قرار داده است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: وقتی پیامبر یک دین فوت می شد افراد زیادی با مقاصد خاص به دنبال تحریف آن دین و از بین بردن و یا تعیین جانشینی برای آن بودند.

امام جمعه بوشهر گفت: حضرت محمد(ص) به این دلیل که پس از دین اسلام دیگری نبود در آخرین روزهای زندگانی خود امیرمومنان را به عنوان جانشین خود و فرزندان آن حضرت را به عنوان سلسله امامت و ولایت معرفی کرد.

وی با بیان اینکه دین اسلام بدون علی بن ابیطالب(ع) کامل نیست اظهار داشت: اسلام بدون حضرت علی(ع) مرضی خدا نخواهد بود.

گفتی است اجرای گروه تواشیح سبحان، عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه استان بوشهر، اجرای گروه سرود نوجوانان مسجد قرآن و برگزاری مسابقه غدیر از جمله برنامه های این مراسم بود./202/833/ب1

ارسال نظرات