۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۵۰۸۲۲
استاد حوزه علمیه:

حوزه علمیه سکوی پرتاب برای رسیدن به اهداف متعالی است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حوزه علمیه سکوی پرتاب پیشرفت و ارتقای طلاب است، گفت: طلاب با خودسازی و تهذیب نفس خود را به درجات والای الهی برسانند و از عنایات خداوند بهره مند شوند.
کارگاه غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، کارگاه غدیر پژوهشی ظهر امروز با حضور طلاب و روحانیان در حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد موسوی استاد حوزه علمیه ابراز داشت: زنده نگه داشتن فرهنگ غدیر و مکتب امامت و ولایت بر تمام مسلمانان جهان واجب و ضروری است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه عید غدیر، عیدی اکبر است تصریح کرد: انجام اعمالی همچون روزه، غسل، زیارت حضرت امیرمؤمنان (ع)، اقامه دو رکعت نماز و ملاقات مؤمنان تأکید و سفارش شده است.

وی در ادامه افزود: یکی از دستاوردهای غدیر مأیوس شدن کفار از هدف شوم آنها بود که رسول اکرم (ص) با انتخاب حضرت علی (ع) و امامت ایشان خطر سقوط اسلام را دفع کرد اما متأسفانه پس از رحلت پیامبر مشکلات و معضلات بسیاری گریبان گیر اسلام شد.

حجت الاسلام موسوی اذعان داشت: پس از غدیر عده بسیاری با وجود اینکه اسلام را پذیرفته بودند اما ولایت علی بن ابی طالب را قبول نداشتند، امروز نیز عده ای خودفروخته اعتقادی به ولی فقیه ندارند قطعأ این دسته از افراد اسلام و پیامبرش را نیز قبول ندارند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه طلاب خواهر اثرگذار ترین قشر در حفظ اسلام و انقلاب هستند ابراز داشت: مهم ترین الگوی بانوان جامعه حضرت فاطمه الزهرا (س) است که با خطبه فدکیه لرزه بر اندام دشمنان انداخت.

حجت الاسلام موسوی در پایان تأکید کرد: حوزه علمیه سکوی پرتاب عالی برای رسیدن به اهداف متعالی است از این رو بانوان طلبه با خوسازی و تهذیب نفس خود را به درجات والای الهی رسانده و جامعه را نیز به سمت و سویی متعالی هدایت کنند./203/857/ب1

ارسال نظرات