۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۵۰۸۴۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا:

تبیین فلسفه غدیر فرقه های ضاله میان مسلمانان را نابود می کند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا گفت: اگر حقیقت و فلسفه عید غدیر به درستی در جوامع بشری تبیین شود؛ فرقه های ضاله و دروغین دیگر جایی میان مسلمانان نخواهند داشت.
عید سعید غدیر خم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام رسول جلیل زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا امروز در مراسم جشن عید غدیر در شهرستان مراغه اظهار داشت: عید سعید غدیرخم را نباید فقط به تبریک گفتن و عید سادات محدود کرد، چراکه غدیر عید همه بشریت، مسلمانان و شیعیان است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار کنونی کشور در مقابل دشمنان به برکت ولایت پذیری ملت است، گفت: واقعه غدیر خم ولایت پذیری در مبانی اعتقادی و بصیرتی جامعه اسلامی را گوش زد می کند؛ تبیین واقعه غدیر خم نقش بسزایی در گسترش فرهنگ ولایت و پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب دارد.

حجت الاسلام جلیل‌زاده با تأکید بر این‌که رسول گرامی اسلام(ص) نبی همه عالمیان و امیرمومنان(ع) امام تمام بشریت است، تصریح کرد: بایستی از ظرفیت‌های وحدت‌بخش عید سعید غدیر غافل نشویم، اگر حقیقت و فلسفه عید غدیر به درستی در جوامع بشری تبیین شود؛ فرقه های ضاله و دروغین دیگر جایی میان مسلمانان نخواهند داشت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا با بیان این‌که خطبه پیامبر اکرم(ص) در غدیر خم باید تا روز قیامت تبلیغ و ترویج شود، خاطرنشان کرد: غدیر طرح اسلام برای مدیریت جامعه پس از پیامبر(ص) است و می تواند برای همه بشریت مفید باشد؛ اگر امروز شاهد جنگ و خونریزی در ممالک اسلامی هستیم، نشأت گرفته از انحراف مسلمانان از پیام غدیر است.

وی خطبه غدیریه پیامبر اسلام را سراسر شور و معرفت دانست و گفت: باید امت اسلامی به پیام غدیر بازگردد و اجازه ندهد فرقه های ساخته و پرداخته غرب میان مسلمانان تفرقه افکنی کنند؛ اگر امروز اثری از اسلام در جهان باقی مانده است، به برکت رسول اکرم و ائمه اطهار است.

حجت الاسلام جلیل‌زاده با بیان این‌که توطئه امروز دشمنان اسلام و تشیع انحراف در اعتقادات اصیل دینی و مذهبی و نفوذ در لایه های مختلف اجتماعی و فرهنگی است، گفت: ولایت فقیه کشتی نجات جامعه از توفان فتنه‌ها و توطئه های رنگین دشمنان اسلام و تشیع است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا در پایان تبعیت از ولایت فقیه را ضرورتی واجب بر عهده همگان دانست و تصریح کرد: هدف تمامی برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه جهان تشیع؛ تضعیف شأن وجایگاه ولایت فقیه است، چراکه دشمن هر ضربه ای که خورده از ناحیه رهبری بوده است./202/935/ب1

ارسال نظرات