۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۴۵۰۸۹۲
آیت الله علما:

تفکر و توان نیروهای مسلح به کابوسی برای آمریکا مبدل شده است

آیت الله علما در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: امروز تفکر و توان نیروهای مسلح به کابوسی برای کشورهای معاند به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی مبدل شده است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح و به نمایش گذاشتن اقتدار و عظمت نیروهای نظامی و انتظامی، ابراز داشت: دفاع مقدس برای انقلاب یک معیار بوده و حاوی درس های آموزنده و تأثیرگذار برای ارتقا و پیشرفت نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: به برکت مجاهدت رزمندگان در دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت در جهان نهادینه شده است و رمز موفقیت کشورهای آزادی خواه ترویج فرهنگ شهادت است.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: 31 شهریورماه نماد ایستادگی و مقاومت است، دوران دفاع مقدس مملو از ویژگی های بارز الهی بود که سبب ظفرمندی رزمندگان اسلام شد.

وی در ادامه افزود: توسعه، گسترش و صدور اسلام به تمام جهان مرهون هشت سال دفاع مقدس است، زیرا انقلاب با دستان خالی اما با سلاح ایمان و تقوا در برابر کشورهای معاند ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

آیت الله علما با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی با قدرت، عظمت و ایستادگی آمریکا را در برابر مردم جهان منفور و بی اعتماد کرده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس نماد و اسوه ای برای نظام است، ابراز داشت: ملت و مردم باید توجه ویژه ای به آنچه که در دوران دفاع مقدس گذشت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: در طول تاریخ اعتماد به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی سبب سقوط ملت ها شده است، از این رو اعتماد به آمریکا امنیت و آرامش کشورها را به مخاطره می اندازد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت دشمن شناسی، بیان داشت: امروز دشمن شناسی و استکبارستیزی باید در نظام و انقلاب نهادینه شود و هر کس به نوبه خود سهمی در پاسداری و صیانت از ارزش های انقلاب و اسلام داشته باشد.

وی در پایان به پیشرفت و ارتقای توان نظامی نیروهای مسلح اشاره کرد و ابراز داشت: امروز تفکر و توان نیروهای مسلح به کابوسی برای کشورهای معاند به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی مبدل شده است./857/202/ب2

ارسال نظرات