۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۵۰۹۲۳
همزمان با سراسر کشور؛

رژه نیروهای مسلح در اردبیل برگزار شد

رزه نیروهای مسلح اردبیل همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد.
رژه نيروهاي مسلح 
رژه نيروهاي مسلح در اولين روز هفته دفاع مقدس در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مراسم رژه نیروهای مسلح اردبیل، همزمان با 31 شهریور ماه  و آغاز هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل٬ مسؤولان استان٬ فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم صبح امروز در میدان ارتش اردبیل برگزار و در این مراسم نیروهای مسلح با رفتن رژه هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در مراسم نیروهای مسلح به جانبازان، ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کردند و  31 شهریور ماه روز آغاز هفته دفاع مقدس اردبیل را گرامی داشتند و در این مراسم برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی برگزار شد.

مجید خدابخش، استاندار اردبیل در مراسم رژه نیروهای مسلح در اردبیل، خاطرنشان کرد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس افتخاری بزرگ برای ملت ایران و به‌ ویژه نسل جوان است و ما با جان و دل تا آخرین لحظه از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیروزی ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس افتخاری بسیار بزرگ برای ملت ایران است که با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و ایثارگران رقم خورده است، افزود: به خاطر این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها ما هم‌اکنون به یک قدرت بین‌المللی در دنیا تبدیل شده‌ایم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: پیروزی ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس در تاریخ بی‌نظیر است و این رشادت‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل بعدی به ویژه جوانان انتقال یابد چرا که با انتقال این فرهنگ می‌توانیم کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه قرار دهیم.

خدابخش با گرامیداشت 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس، بیان کرد: هم‌اکنون به برکت خون شهیدان بسیج، ارتش و نیروهای انتظامی کشور ما به اقتدار و عظمت دو چندان دست یافته است و امنیت کشورمان در دنیا مثال‌زدنی است که در سایه تلاش همه‌جانبه نیروهای مسلح به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی بزرگ برای یادآوری افتخارات رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدای 8 سال دفاع مقدس است و ما این هفته را گرامی داشته و باید فرهنگ ایثار و شهادت را به طور همه‌جانبه در جامعه ترویج دهیم.

استاندار اردبیل اظهار کرد: در 8 سال دفاع مقدس بیش از 20 هزار شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کردیم که به برکت خون این شهدای والامقام هم‌اکنون کشورمان به امنیت کامل رسیده است و در سایه رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری روز به روز بر اقتدار و عظمت کشور ایران افزوده می‌شود./937/202/ب2

ارسال نظرات