۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۴۵۰۹۳۴
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

دستاوردهای نظامی امروز انقلاب اسلامی مدیون 8 سال دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دستاوردهای نظامی امروز انقلاب اسلامی ایران، مدیون هشت سال دفاع مقدس است، گفت: دست ‌یابی به انواع تجهیزات و سلاحهای نظامی، صنایع موشکی و دفاعی از مهمترین دستاوردها و برکات جنگ هشت سال دفاع مقدس است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در رژه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح این استان با تبریک دهه ولایت و امامت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رژه 31 شهریورماه از ارزش ویژه ای برخوردار است چراکه دوران دفاع مقدس و خاطرات آن را برای ما تداعی می ‌کند.

وی با بیان اینکه ما برای دفاع از انقلاب خود سرمایه ‌های عظیمی را به میدان جنگ آوردیم، خاطرنشان کرد: ما در دوران جنگ با وجود نداشتن سلاحهای قدرتمند اما توانستیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم چراکه سرمایه‎‌های عظیمی همچون معنویت، ایمان، روحیه جهادی و انقلابی را در اختیار داشتیم و به میدان جنگ آوردیم.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب نباید یادشان برود که ما همان مردمان دوران دفاع مقدس هستیم و هیچگاه از پای نخواهیم نشست و همیشه در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه مردم روحیه انقلابی خود را از دوران انقلاب همراه دارند، افزود: دشمنان باید بدانند که جوانان ما شادتر و فعال‌تر از گذشته در میدان حضور دارند و برای دفاع از اسلام و انقلاب فعالیت‌ می ‌کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ملت ما ملتی منسجم است، عنوان کرد: ما از کل دوران اسلام عبرت گرفته ایم و در مقابل دشمنان خود کوتاه نخواهیم آمد.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه لحظه لحظه دفاع مقدس برای ایران اسلامی دستاورد است و هشت سال دفاع مقدس کتابخانه و گنجینیه ای از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است، ابراز کرد: دفاع مقدس سبب شد دشمن به زبونی و ذلت بیفتد و اکنون ایران در اقتدار کامل باشد و این اقتدار جایگاه ایران در جهان را در بالاترین سطح نگهدارد.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای نظامی امروز انقلاب اسلامی ایران، مدیون هشت سال دفاع مقدس است، افزود: دست ‌یابی به انواع تجهیزات و سلاحهای نظامی، صنایع موشکی و دفاعی از مهمترین دستاوردها و برکات جنگ هشت سال دفاع مقدس است./202/9457/ب1

ارسال نظرات