۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۵۰۹۷۲
امام جمعه بروجرد:

دشمن از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی هراسان است

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه قدرت دفاعی کشور امنیت کشور را حفظ می کند، گفت: قدرت دفاعی کشور سایه جنگ را از کشور دور کرده و موجب هراس دشمن می شود.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در مراسم رژه نیرو های مسلح شهرستان بروجرد گفت: دوران دفاع مقدس درسهای فراوانی برای ما به همراه داشت.

وی دفاع مقدس را یاد آور حماسه آفرینی ملت ایران به همت نیروهای مسلح و بسیج قهرمان عنوان کرد و افزود: از درسهای مهم دوران دفاع مقدس هوشیاری در برابر دشمنان است.

امام جمعه بروجرد از دفاع مقدس به عنوان گنجینه ارزشمندی یاد کرد و بیان داشت: مرور دوران دفاع مقدس موجب نمایان شدن جلوه های جدیدی می شود که منشأ راهنمایی است.

وی افزود: تجربه های گرانسنگ دفاع مقدس برای ملت ایران یک بازدارندگی قوی است که موجب می شود دشمنان جرأت تعرض به این آب و خاک را نخواهند داشت.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به کینه و عداوت دشمنان که روز به روز بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: دشمن همواره برای نابودی انقلاب در تلاش است و نباید از کینه و دشمنی آنها غافل شد.

وی یادآور شد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب با توطئه ها و ترفندهای گوناگون جنگ تحمیلی را به راه انداخت و سپس با تحریم و کودتای مخملی قصد براندازی نظام را داشتند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه آمریکا و اسراییل با ایجاد پادگان نظامی دورتا دور ایران اسلامی قصد ایجاد ناامنی دارند، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی هدفشان از به را انداختن گروه های تروریستی شکست ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه عده ای در داخل سخن از کاستن توانمندی نظامی و قطع بودجه دفاعی کشور می زنند، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس نباید فراموش کنیم که ضعف نظامی در آغاز جنگ دشمن را به طمع انداخت و خسارات مالی و جانی بسیاری را برجای گذاشت.

حجت الاسلام ترابی با یادآوری به اینکه دشمن همواره گزینه نظامی را مطرح می کند و تاکنون قدرت تجاوز را نداشته است، افزود: دشمن همواره از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی هراسان است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح پرتوان ایران اسلامی، امروز اقتدار و توانمندیهای خود را به رخ دشمن می کشانند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: قدرت روز افزون نیروهای مسلح سایه جنگ را از کشور دور می کند و امنیت کشور را حفظ و تقویت می کند./9459/203/ب2

ارسال نظرات