۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۴۵۱۰۰۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

ماهیت ضد اسلامی داعش در جهان رسوا شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ماه محرم و مجالس عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) بهترین فرصت برای شناساندن یزیدیان زمان است.
حجت الاسلام عظیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در جمع مداحان و شعرای مذهبی استان با تأکید بر این‌که ماه محرم و مجالس عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) بهترین فرصت برای شناساندن یزیدیان زمان است، اظهار داشت: نهضت اباعبدالله الحسین(ع) امروز با روحیه جهاد و ایثار شیعیان در عراق و سوریه پیگیری می شود.

وی با بیان این‌که دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در مقابله با گروهک‌های تروریستی تکفیری و صهیونیستی در راستای نهضت حسینی بوده است، خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون پاک شهدای مدافع حرم، فتنه صهیونیستی در منطقه خنثی و ماهیت ضداسلامی داعش در جهان رسوا شده است. 

حجت الاسلام عظیمی ادامه داد: شهدای مقابله با تروریست های صهیون تکفیری، مظلوم‌تر از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس هستند، تصریح کرد: شعرای مذهبی و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت وظیفه دارند، در محافل و مجالس ماه محرم، اقشار مختلف مردم را نسبت به مجاهدت مدافعان حرم در عراق و سوریه آگاه کنند.

وی با استناد به آیه کریمه «فاستقم کما اُمرت و مَن تاب معک» و کلام نورانی امام علی(ع) در جنگ جمل، استقامت و بصیرت را دو مؤلفه اساسی و تاثیرگذار در مواجهه با جبهه نفاق و فتنه گران عراق و سوریه عنوان کرد، گفت: اگر امروز در امنیت و آرامش پایدار به سر می بریم، همه به برکت مجاهدت مدافعان حرم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: صهیونیسم بین الملل طبق پروتکل های صهیونیستی و بر اساس «استراتژی پیرامونی» و «سیاست محیطی»، هیچ گونه مرز جغرافیایی برای خویش قائل نیستند و سودای تسلط بر خاورمیانه و تحقق عینی پروژه اسرائیل بزرگ (از نیل تا فرات) را در سر می پروراند.

حجت الاسلام عظیمی با بیان این‌که گروه های تکفیری و دولت های مرتجع منطقه تنها ابزاری برای تحقق اهداف صهیونیستی و آمریکایی در منطقه هستند، گفت: جریان تکفیری داعش؛ به اذعان اندیشمندان جهانی، پروژه مشترک «عِبری، عربی و غربی» برای مخدوش نمودن چهره اسلام و ضربه زدن به محور مقاومت است.

وی با اشاره به جنایات داعش در عراق و سوریه، تصریح کرد: شاعران آئینی و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت دو رسالت «تبیین ماهیت» و «تشریح جنایات» گروهک های تروریستی تکفیری سلفی را بر عهده دارند؛ امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از هنر در تقویت جبهه حق هستیم./202/935/ب1

ارسال نظرات