۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۴۵۱۰۵۸
فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی خبر داد؛

تجلیل از 100 پیشکسوت و ایثارگر دفاع مقدس نیروهای مسلح خراسان جنوبی

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیشکسوتان آیینه تمام شاغلان هستند و هر آنچه را که داریم حاصل زحمات پیشکسوتان است، بنابراین باید قدردان آن‌ها باشیم، گفت: در همین راستا از 100 نفر از پیشکسوتان، ایثارگران و کهنه سربازان دفاع مقدس نیروهای مسلح خراسان جنوبی تجلیل به عمل آمد.
ستاد کل نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سرتیپ دوم قوام یوسفی، فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از ایثارگران، پیشکسوتان و کهنه سربازان دفاع مقدس نیروهای مسلح خراسان جنوبی، اظهار داشت: امروز در آغاز هفته دفاع مقدس در استان شاهد به نمایش گذاشتن صلابت و اقتدار نیروهای مسلح بودیم.

وی با بیان اینکه یگان‌های تابعه نیروهای مسلح در استان با حضور در رژه پیاده و رژه موتوری صلابت و اقتدار خود را به رخ استکبار و آمریکا کشاندند، گفت: در این مراسم از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس و همچنین از سادات مرکز آموزش 04 بیرجند به مناسبت عید سعید غدیر و هفته دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیشکسوتان آیینه تمام شاغلان هستند و هر آنچه را که داریم حاصل زحمات پیشکسوتان است بنابراین باید قدردان آن‌ها باشیم، افزود: در همین راستا از 100 نفر از پیشکسوتان، ایثارگران و کهنه سربازان دفاع مقدس از مرکز آموزش 04 بیرجند، نیروی هوایی، پدافند هوایی، مرکز آموزش محمد رسول الله(ص) مرزبانی و همچنین از 25 نفر از سادات مرکز آموزش 04 بیرجند تجلیل به عمل آمد.

سرتیپ دوم یوسفی شرکت در برنامه‌های فرهنگی، تجلیل از سربازان نیروهای مسلح، عطرافشانی گلزار شهداء استان، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس و نیروهای مسلح و دیدار با خانواده شهداء را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان نام برد./880/203/ب2

ارسال نظرات