۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۸
کد خبر: ۴۵۱۰۷۱
امیرآبادی:

هر جا شعار ما می توانیم سر دادیم موفق بودیم

عضو هیأت رییسه مجلس با بیان این که امروز سلیمانی ها و سرداران سپاه در دل مردم ایران جای دارند، گفت: برخی افراد متأسفانه یا دوران دفاع مقدس را فراموش کردند یا دچار زرق و برق دنیا شدند که می گویند اقتدار یک ملت به نیروهای مسلح قوی آن نیست، ملت ایران به چنین صحبت هایی اعتماد نمی کند و قبول ندارد.
امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد امیر آبادی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران قم با بیان این که در ایام دفاع مقدس باید از دستاوردهای آن صحبت کرد، گفت: 8 سال دفاع مقدس کشور را در تمام مسائل بیمه کرد.

وی افزود: جایی که از فرهنگ دفاع مقس خوب استفاده کرده و از داشته ها بهره بردیم کشور بیمه شد اما جایی که از آن ها دور شدیم مشکلاتی پدید آمده است، یکی از دستاوردهای دفاع مقدس این بود که هیمنه استکبار به رهبری آمریکا را در دنیا و منطقه شکستیم.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان این که ایران در مقابله با بیش از 40 کشور جهان سربلند بیرون آمد، اظهار داشت: در دفاع مقدس به جوانان اعتماد و از ظرفیت آنان استفاده کردیم اما امروز هرچه جلوتر می رویم به جوانان کمتر اعتماد می شود این در حالی است که هرجا به جوانان اعتماد کردیم پیروز بودیم.

وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی همانند مسأله انرژی هسته ای به دلیل اعتماد به جوانان بوده است؛ یکی از مشکلاتی که جامعه گرفتار آن است موضوع اقتصاد به شمار می رود، متأسفانه در عرصه اقتصاد به جوانان اعتماد نکردیم و فرهنگ دفاع مقدس را به کار نبردیم.

امیرآبادی با بیان این که رانت خواری و خویشاوندسالاری از مشکلات عرصه اقتصادی است، ابراز داشت: چون در اقتصاد فرهنگ دفاع مقدس دیده نمی شود این مشکلات بیشتر و پر رنگ تر خواهد شد، متأسفانه به نیروهای جوان و حزب اللهی که می توانند مشکلات را حل کنند اجازه ورود به کارها داده نمی شود.

وی عنوان کرد: مشکلات و مسائل اخیر همانند فیش ها و حقوق های نجومی ضربه به نظام بود، آیا فرهنگ دفاع مقدس چنین کاری را قبول می کند، در آن زمان ها کسی برای پول کار نمی کرد بلکه کارها برای رضای خدا بود اما امروز در اکثر ادارت و شرکت ها افراد سختشان است که یک ساعت برای رضای خدا کار کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم کشور سربلند شده و مشکلات حل شودباید داشته های خود را مرور کرده و بر فرهنگ دفاع مقدس تکیه کنیم، اگر دشمن می ترسد و نمی تواند کوچکترین آسیبی وارد کند به دلیل است که هنوز فرهنگ دفاع مقدس در نیروهای مسلح جریان دارد.

وی اضافه کرد: امروز پیشرفته ترین سلاح ها را داریم که می تواند دورترین نقاط را هدف قرار دهد، این دستاوردها با تلاش نیروهای مؤمن و جوان و با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس به دست آمده است، در ساخت انواع موشک ها هیچ مشاوره خارجی وجود نداشته و تمام کارها به دستان جوانان این مرز و بوم انجام شده است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید به فرهنگ دفاع مقدس برگردیم، گفت: نباید اجازه دهیم که دشمنان جوانان ما را از فرهنگ دفاع مقدس دور کرده و آن ها را به سمت فرهنگ غربی بکشانند، هر جا شعار ما می توانیم سر دادیم موفق بودیم.

وی افزود: برخی افراد متأسفانه یا دوران دفاع مقدس را فراموش کردند یا دچار زرق و برق دنیا شدند که می گویند اقتدار یک ملت به نیروهای مسلح قوی آن نیست، ملت ایران به چنین صحبت هایی اعتماد نمی کند و قبول ندارد؛ امروز سلیمانی ها و سرداران سپاه در دل مردم ایران جای دارند.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان این که ملت ایران به داشتن نیروهای مسلح قوی افتخار می کند، اظهار داشت: با پیروزی مقاومت در منطقه پرچم سربلندی این ملت بر قله ها برافراشته می شود، امروز ملت های منطقه با همراهی ملت ایران در برابر تروریسم ایستاده اند، به زودی پیروزی از آن مقاومت و ملت ایران خواهد بود./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات