۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۴۵۱۰۹۳
نماینده ولی فقیه در نجف آباد:

خون شهدای مظلوم منا، آل سعود را سرنگون می کند

حجت الاسلام حسناتی گفت: ندای مظلومانی که در فاجعه منا آن گونه مظلومانه به شهادت رسیدند، بدترین بت های پست عصر حاضر وهابیت و سلفی ها و حاکمان پست و رذل سعودی که اندیشه هایشان صهیونیستی است را سرنگون خواهد کرد.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در مراسمی که صبح امروز به مناسبت سالگرد فاجعه منا و یاد شهید دکتر عباسعلی جوزی در مسجد جامع نجف آباد برگزار شد، گفت: شهدای مظلوم منا، با شهادتشان لبیک حقیقی را گفتند.

وی با اشاره به اینکه حج تمرینی برای معاد و قیامت است، افزود: تمام لحظات و اعمال حج به گونه ای صحنه قیامت را ترسیم می کند که حاجی با پوشیدن لباس احرام، گویی کفن به تن کرده و در میقات برای حضور در صحنه قیامت آماده می شود.

حجت الاسلام حسناتی برپایی این چنین مجالسی برای شهدای مظلوم منا را دارای پیام برشمرد و بیان داشت: مهمترین پیام این مجالس، غافل نشدن و گم نکردن راه است و همان طور که نباید حوادث عظیم تاریخ اسلام همچون غدیر، عاشورا و انتظار را فراموش کرد و غافل شد، برخی حوادث تاریخی نیز برای بیداری بشریت است.

وی حادثه منا را از حوادث بزرگی بیان کرد که نتیجه اش جز آزادی کعبه نخواهد بود و ادامه داد: به طور قطع ندای مظلومانی که در فاجعه منا آن گونه مظلومانه به شهادت رسیدند، بدترین بت های پست عصر حاضر وهابیت و سلفی ها و حاکمان پست و رذل سعودی که اندیشه هایشان صهیونیستی است را سرنگون خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد در ادامه بیان داشت: حاکمانی که خود را خادم حرمین می دانند، ذره‌ای ایمان به خدا و قرآن ندارند و آدم کشانی هستند که به راحتی جنایت می کنند و همان حرفی که فرعون در رویارویی با موسی زد را می زنند که «وَ قَدْ أَفْلَحَ الْيَوْمَ مَنِ اسْتَعْلى‏» و تنها قدرتشان پول و نفت مسلمانان است که حتی بالاترین سازمان های حقوق بشر را با آن می خرند.

بدترین جنایت آل سعود، خدشه دار کردن چهره زیبا و ناب اسلام محمدی است

وی درباره بدترین جنایت آل سعود تصریح کرد: بدترین جنایت آل سعود، خدشه دار کردن چهره زیبا و ناب اسلام محمدی است که با جنایاتی که انجام می دهد، آبروی اسلام و مسلمانی را در دنیا بردند و در این عصر و زمان که همه مفسدان عالم با هم هماهنگ شده اند، تکلیف ما در این دوران بسیار سنگین تر می کند.

حجت الاسلام حسناتی درباره دست های پشت پرده و حامیان آل سعود نیز افزود: انگلیس همچون گذشته پشت پرده و آتش بیار و تفرقه افکن بین مسلمانان است و آمریکایی ها و صهیونیست ها دیگر همراهان آل سعود در این جنگ های منطقه ای هستند و با وجود اتحاد مستکبرین عالم، مستضعفین نیز بیدار شده اند.

وی راهپیمایی اربعین را بزرگترین پیام بیداری جهان بیان کرد و گفت: برپایی چنین راهپیمایی میلیونی که از سراسر جهان حتی غیرمسلمانان در آن شرکت می کنند، گواهی بر بیداری آزادی خواهان جهان است که نویدبخش رویش های باعظمتی در سطح جهان است.

امام جمعه نجف آباد در ابتدای صحبت هایش با اشاره به شخصیت این شهید منا، بیان داشت: این شهید که از نوجوانی با حضور در جبهه های جنگ معنای حیات را تفسیر کرد و در زمان اسارت، تفسیر آزادگی و مردانگی را نشان داد و با کسب تخصص در زمینه پزشکی، خود را همیشه خادم مردم می دانست و این مشخصه بارز انسان های عاقل و دارای فطرت پاک است.

وی در ادامه افزود: دنیا در نگاه شهدا و اولیای خدا همه حیات و عبادت است و همه کارهایشان تنها برای تقرب و رضای خداوند است و به تمام بلاهای الهی به عنوان نعمت و رحمت نگاه می کنند.

لازم به ذکر است، در فاجعه غمبار منا در سال گذشته و در روز عیدقربان، که مصادف با دوم مهرماه بود، نزدیک به 400 نفر از حجاج ایرانی به شهادت رسیدند./202/1306/ب1

ارسال نظرات