۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۴۵۱۱۲۹
با حضور آیت الله حسینی بوشهری؛

مراسم گرامیداشت شهید حجت الاسلام محمدامین کریمیان برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین محمد امین کریمیان با حضور آیت الله حسینی بوشهری برگزار شد.
مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین محمد امین کریمیان پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری، خانواده این شهید مدافع حرم، اساتید و جمعی دانش پژوهان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در نمازخانه این موسسه برگزار شد.

در این مراسم که مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی امام حسین(ع) پرداختند، آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به جایگاه والای شهدا در پیشگاه خداوند، اظهار داشت: مهمترین آرمان شهدا حفظ دین بوده است و در راه دفاع از دین خدا همه تعلقات خود را کنار می گذارند.

وی با بیان اینکه دفاع از جریان الهی همواره برای شهید در اولویت است، افزود: یکی از مهمترین ویژگی های شهید کریمیان پشتیبانی از ولایت بوده است و در وصیت نامه خود از کسانی که در برابر ولایت ایستاده اند بیزاری جسته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهدا در زمینه تکلیف شناسی تبهر ویژه ای داشتند و امروز از روی احساس مسؤولیت در برابر جبهه کفر و تکفیری ها تمام قد ایستاده اند.

گفتنی است، روحانی شهید محمدامین کریمیان پنجمین شهید مدافع حرم شهرستان بابلسر است که در 27 خرداد ماه امسال در حلب سوریه بر اثر اصابت دو گلوله به پا و سینه به درجه رفیع شهادت نائل آمد./858/پ202/ی

 

ارسال نظرات