۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۴۵۱۱۵۴
فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی:

مردم ولایتمدار ایران در 8 سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستند

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران در هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستند، گفت: امروزه استکبار جهانی و مشرکین زمان رویکرد جنگ خود را بعد از شکست در جنگ هشت سال دفاع مقدس تغییر داده اند و می خواهند با نام اسلام به این اسلام الهی ضربه بزنند.
یوسفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سرتیب دوم قوام یوسفی، فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در سال 59 مانند چنین روزی بخش عظیمی از نظام نوپا ایران مورد تعرض استکبار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در هر کجا که قلدری بوده  است مورد حمایت استکبار قرار گرفته است، گفت: جنگ هشت سال دفاع مقدس با حمایت استکبار بر علیه ایران انجام شد و مردم برای دفاع از سرزمین اسلامی خود آماده حرکت شدند و از این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس دفاع کردند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه امام(ره) در زمان قبل از انقلاب رنج های بسیاری کشیدند، افزود: مردم در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پشت سر امام(ره) بودند و در جنگ هشت سال دفاع مقدس برای حفاظت از حرم اهل بیت(ع) و نظام جانانه ایستادگی کردند. 

سرتیپ دوم یوسفی با بیان اینکه همکاران ما در نیروهای مسلح خود را خادمان مردم می دانند و تا آخرین قطره خون در جهت دفاع از حریم ولایت، قرآن و اسلام ایستادگی می کنند، تصریح کرد: ما امروز اعلام می کنیم تا زنده ایم رزمنده ایم و تا آخرین قطره خون در دفاع از مسلمانان مظلوم جهان و حریم ولایت ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه امروزه مسلمانان جهان در جای جای جهان اسلامی مورد آزار و اذیت مشرکان زمان قرار گرفته اند، ادامه داد: نیروهای مسلح در کشور بیش از 500 هزار جانباز، 20 هزار شهید و 40 هزار آزاده را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران در هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستند، خاطرنشان کرد: امروزه استکبار جهانی و مشرکین زمان رویکرد جنگ خود را  بعد از شکست در جنگ هشت سال دفاع مقدس تغییر داده اند و می خواهند با نام اسلام به این اسلام  الهی ضربه بزنند.

سرتیپ دوم یوسفی با بیان اینکه استکبار با تشکیل گروه هایی به نام اسلام که بویی از اسلام نبرده اند دارند در منطقه مسلمانان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند، اظهار کرد: توطئه های دشمن در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است که خوشبختانه تمام این توطئه ها با شکست روبرو بوده است./203/880/ب1

ارسال نظرات