۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۵۱۲۳۲
امام جمعه شهرستان آران و بيدگل:

ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از راه‌های مقابله با جنگ نرم است

امام جمعه آران و بيدگل گفت: نشر و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و ارزشهاي دفاع مقدس از ضروريات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار مي رود و بايد به گونه اي برنامه ريزي شود تا فرهنگ ايثار و شهادت بيش از گذشته در بين نسل امروز نهادينه شود.
حجت الاسلام سيد محمد موسوي امام جمعه آران و بيدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد محمد موسوي بعد از ظهر امروز در جمع بسيجيان آران و بيدگل با گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر ايران اسلامي به ويژه 820 شهيد گلگون کفن خطه کويري آران و بيدگل، گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي و جانفشاني دلاورانه در پاي پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

وي افزود: پايمردي هاي امت شهيد پرور ايران اسلامي در دوران هشت سال دفاع مقدس در حفظ کيان و اعتلاي نظام مقدس اسلامي و حراست از مرزهاي عزت و شرف اين مرز و بوم به مثابه يکي از حساس ترين برهه هاي حيات راستين اين ملت، همچون نگيني تابناک تا هميشه بر تارک تاريخ حماسه، ايثار و پايداري آزادگان جهان مي درخشد.

به گفته وي، امروز نشر و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و ارزشهاي دفاع مقدس از ضروريات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل ادامه داد: شهيد و شهادت در آموزه هاي ديني و اسلامي مظهر حيات طيبه و دفاع مقدس نام آشناترين واژه در قاموس حماسه هاي عزت آفرين ايران و نمادي از فرزانگي ملت سرافرازي است که خاطرات دلاوري هاي آن در تاريخ شکوهمند اين ديار به يادگار خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمين موسوي خاطرنشان کرد: زيباترين جلوه فرهنگ شهادت، خالقان اين حماسه عظيم هستند که با صلابت اراده و نور ايمان رهنورد راه مقدسي شدند که پاداش آن يعني شهادت، رمز بقا و جاودانگي اين ملت شد.

وي، يادآوري خاطرات فداکاري ها، ايثارگري ها و جانفشاني هاي دفاع مقدس را موجب حفظ و زنده نگه داشتن پويايي انقلاب و قدرت دفاعي ديني و نظامي ملت ايران دانست.

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل تصريح کرد: در زمان حاضر نيز نشر و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و ارزشهاي دفاع مقدس از ضروريات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار مي رود و بايد به گونه اي برنامه ريزي شود تا فرهنگ ايثار و شهادت بيش از گذشته در بين نسل امروز نهادينه شود.

وي با بيان اينکه امروز دفاع مقدس، رويارويي با دشمنان نظام در برابر نشر فرهنگ غرب و در جبهه هاي جنگ نرم است اضافه کرد: دفاع مقدس رويارويي با دشمنان نظام در پشت مرزهاي کشور يعني سوريه، لبنان، عراق و يمن و با داعش دست پرورده غرب و استکبار جهاني و با دلارهاي عربستان است.

حجت الاسلام موسوي تاکيد کرد: امروز امنيت پايدار و بي نظير ملي و بازدارندگي تهديدها که همراه با اقتدار و اشراف بر روند تحرکات و طرح هاي جبهه دشمن و منطقه اي آن حاصل شد مرهون تلاش، ايثار و جانفشاني هاي بسيج، سپاه و ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس است./202/1307/ب1

ارسال نظرات