۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۴۵۱۳۳۱
امام جمعه موقت ساری:

دستاوردهای دفاع مقدس نباید دستاویز اهداف شخصی یا گروهی شود

حجت الاسلام قاسمی گفت: دستاوردهای دفاع مقدس نباید دستاویز اهداف و مطامع شخصی یا گروهی افراد خاصی در جامعه شود، بلکه بایستی از این موقعیت های الهی برای آیندگان الگوی کار و زندگی ساخت تا راه رسیدن به خدا هموار شود.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با تبریک عید غدیر خم به مومنان الهی، اظهار داشت: این عید بزرگ تاریخی مسلمانان جهان سبب تثبیت پایه‌های نظام اسلامی شده و نظام‌های اسلامی متعددی را پدیدار شده است.

وی با بیان اینکه مسؤولان تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: تقوای الهی رمز ماندگاری انسان متعبد بوده و دوری از گناه، زشتی و دروغ در انسان با تقوا وجود نخواهد داشت.

امام جمعه موقت ساری با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: یاد، نام و رشادت‌های مردان مرد عرصه دفاع مقدس از خطه قهرمان پرور مازندران بر همگان مبرهن و آشکار است و آوازه فداکاری ها و قهرمانی های این مردان خدا امروز در سراسر جهان بر زبانها جاری است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه نقش مازندران در عملیات‌های متعدد دفاع مقدس باید برای آیندگان تبیین شود، افزود: دستاوردهای دفاع مقدس نباید دستاویز اهداف و مطامع شخصی یا گروهی افراد خاصی در جامعه شود، بلکه بایستی از این موقعیت های الهی برای آیندگان الگوی کار و زندگی ساخت تا راه رسیدن به خدا هموار شود.

وی با اشاره به رژه غرور آفرین نیروهای مسلح ایران اسلامی در 31 شهریور امسال، گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از این اقتدار دفاعی ایران اسلامی هراس داشته و دستپاچگی آنان کاملا مشهود است چرا که می بینیم همه روزه بر فشارها علیه ملت غیور ایران افزوده و راه به هیچ جایی نمی برند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه بیداری اسلامی ایجاد شده در کشورهای اسلامی به برکت الگوگیری جبهه مقاومت از ارزش‌های دفاع مقدس بوده است، افزود: امیدواریم بتوانیم با تأسی از منش دفاع مقدس به زودی داعشیان و استکبار را از منطقه بیرون برانیم.

وی با اشاره به اینکه سرلشکر سلیمانی نمادی از مقاومت و پایمردی در مقابل استکبار جهانی است، گفت: اکنون پیام دفاع مقدس از کشورهای عربی به اروپایی و آسیایی نشر یافته است، پیامی که عالم هستی امروز در حال رسیدن به آن است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس با معرفی و ارزش آفرینی پیشکسوتان این حوزه معرفی خواهد شد، افزود: نباید این ارزش‌ها مطامع سیاسی جریانات خاصی شود، چرا که این ارزشها موجب تعالی جوانان و نوجوانان امروز ایران اسلامی ما خواهد شد.

وی با اعلام اینکه مازندران استان گردشگرپذیر بوده ولی از حداقل امکانات زیرساختی در این حوزه محروم است، گفت: نگاه استان به طرح‌های سالم سازی دریای مازندران باید ملی باشد چرا که همه ساله در فصل های تابستان و ایام نوروز سیل عظیمی از گردشگران و مسافران به استان مازندران روانه می شوند که به دلیل امکانات زیرساختی ضعیف، موجب خساراتی نیز می شود.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر برخورد جدی دولت با پدیده گرانی، افزود: مناسب نیست در جامعه اسلامی ایران، جوانان آن برای کسب اشتغال و بیکاری نگران باشند و برای تکمیل دین خود که مهمترین راه دوری از فساد یعنی ازدواج است دغدغه داشته باشند./201/950/ب1

ارسال نظرات