۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۴۵۱۴۲۲
امام جمعه آمل:

تقویت توان دفاعی ضروری است

امام جمعه آمل گفت: همه تجهیزات نظامی روز دنیا را باید داشته باشیم چون ضرورتی اساسی و انکارناپذیر است و باید بتوانیم این امر را تقویت و تجهیز کنیم.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در دیدار جمعی از بسیجیان آمل با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بسیار ارزشمند و گرانقدر است از این رو باید اهتمام والایی در پاسداشت این ایام وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: این روزها دشمن دارد دشمنی می کند که باید مراقبتهای شایسته ای صورت داده و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

امام جمعه آمل اظهار داشت: افزایش آمادگی توان نظامی امری مهم و اساسی است و باید در این عرصه گامهای شایسته ای برداریم که دشمن هیج زمانی نتواند کاری از پیش برد.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که ضرورت دارد توان دفاعی خود را گسترش دهیم، گفت: دشمنان نمی خواهند ما در این عرصه پیشرفت داشته و تسلیحات ما به همان زمان سابق باشد.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس از کمترین امکانات دفاعی برخوردار بودیم که دشمنان می خواهند در همان دوران باشیم، اما ایادی استکباری همه چیز داشته باشند.

امام جمعه آمل اظهار داشت: همه تجهیزات نظامی روز دنیا را باید داشته باشیم که ضرورتی اساسی و انکارناپذیر است و باید بتوانیم این امر را تقویت و تجهیز کنیم.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که رهبری تیزبین و مقتدر داریم، گفت: کلام رهبری در دنیا نافذ و اثرگذار است که باید قدردان این نعمت گرانقدر بوده و رهنمودهای ارزشمند رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

وی افزود: دشمنان هشت سال جنگ تحمیلی را بر ما روا کردند و دشمنی های بسیاری صورت دادند اما امروز ملت ایران و عراق دو نگاه وحدت بخش با نگاه غدیر دارند و در برابر دشمنان قد علم کردند.

امام جمعه آمل تصریح کرد: نگاه مقام معظم رهبری نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است و ضرورت دارد تدابیر ارزشمند رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که ایران اسلامی در مسیر اقتدار و تعالی قرار دارد، گفت: ضرورت دارد در مسیر تحکیم و ترویج ارزشهای والای نظام اسلامی کوشا بوده و اهتمام شایسته ای صورت دهیم.

وی اظهار داشت: نیاز است در پاسداشت رشادتهای دلیرمردان ایران اسلامی در دفاع مقدس کوشا باشیم که رزمندگان و مجاهدان ما با تمام توان و ظرفیت وارد عرصه شده و زمینه ساز خلق صحنه های ارزشمندی از ایثار و فداکاری شدند.

گفتنی است، ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در پایگاه های مقاومت بسیج، مساجد و بقاع متبرکه شهرستان آمل برگزار می شود./202/1314/ب1

ارسال نظرات