۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۴۵۱۴۲۹
امام جمعه موقت کرمانشاه:

دفاع مقدس چهره اصلی آمریکا و اسرائیل غاصب را به جهانیان شناساند

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه دفاع مقدس چهره اصلی آمریکا و اسرائیل غاصب را به جهانیان شناساند، گفت: حماسه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس همچون سیلی محکمی بر گوش دشمنان و کفار بود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی

حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با گرامیداشت سالروز و سالگرد ایام الله هفته دفاع مقدس ابراز داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس پاسداشت و یادواره تجاوز نظامی به ایران نیست بلگه گرامیداشت ساقط کردن دشمن در جهت خاموش ساختن چراغ فروزان انقلاب و اسلام است.

امام جمعه موقت کرمانشاه مطرح کرد: تجاوز دشمن به انقلاب نوپا در جهت خاموش کردن روح و روحیه مردم انقلابی و نظام اسلامی و همچنین حاکمیت دینی از سوی کلیه قدرتهای جهان به واسطه یک عنصر نامعقول و تمامیت طلب به نام صدام بود.

وی تصریح کرد: تجاوز و یورش رژیم بعثی عراق با حمایت و پشتیبانی مالی و نظامی ده ها کشور متجاوزگر از سوی رهبری عالی، خداپرست، مردم دار و آینده نگر و با همراهی ملتی جان برکف خنثی شده و حماسه ای بزرگ و افسانه ای با قهرمانان حقیقی رقم خورد.

این مسؤول در ادامه افزود: دفاع مقدس حقیقتی محض بود که تدبیر دینی حضرت امام خمینی (ره) که متصل به عقل خداوند بود جنگ را به دانشگاهی عظیم و آموزنده در تمامی عرصه ها تبدیل ساخت.

حجت الاسلام حجتی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس مبدأ صدور انقلاب بود و روحیه خودباوری، مبارزه با تحریم و تقویت توان نظامی و اقتصادی را با اطاعت پذیری و ولایتمداری در ملت ایران پروراند.

امام جمعه موقت کرمانشاه بیان داشت: دو بال توانمند ولی فقیه و ملت بصیر، انقلاب را در عرصه نبرد به پیروزی رسانده و سبب اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی ادامه داد: دشمنان در دفاع مقدس درصدد خاموش کردن چراغ انقلاب در نطفه از طریق ترور و کودتا بودند که به خیال خود ملتی که هنوز شیرینی رهایی از استبداد داخلی را نچشیده بودند با یورش و هجوم نیروهای متجاوزگر و بعثی دست از حمایت انقلاب برداشته و در برابر دشمن زانو می زنند اما به لطف خدا و هوشیاری رهبری حکیم و فرزانه و همراهی همه جانبه ملت پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.

حجت الاسلام حجتی در پایان تأکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) بهانه و علت را از حرامیان و مهاجمان گرفته و چهره اصلی آمریکا و اسرائیل غاصب را به جهانیان شناساند و جبهه بندی و سقف بندی حق و باطل را برای ملت آشکار ساخت و در نهایت سیلی محکمی به گوش دشمنان و کفار زد./302/857/ب1

ارسال نظرات