۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۵۱۴۷۱

برگزاری دوره علم رسانه در دارالعلم آیت الله بهبهانی

معاون آموزش دارالعلم آیت الله بهبهانی از برگزاری دوره علم رسانه برای طلاب مدرسه در جهت استفاده از آن برای تبیلغ و آموزش خبر داد.
سواد رسانه ای

حجت الاسلام بریحی، معاون آموزش دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برنامه های آموزشی این مدرسه که براساس ابلاغیه مرکز مدیریت صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: در این برنامه هر طلبه 300 تا 400 ساعت آموزشی و حضور در کلاس ها را خواهد گذراند که در این مدرسه افزون بر آن، فوق برنامه هایی برای ارتقای سطح آموزش طلاب برگزار می شود.

معاون آموزش دارالعلم آیت الله بهبهانی با بیان اینکه برنامه هایی همچون آموزش زبان و علوم مورد نیاز طلاب از جمله آشنایی با علوم و حدیث، علم رسانه در سال تحصیلی جدید برای طلاب مدنظر قرار داده شده است، افزود: آموزش زبان در سال گذشته نیز برای طلاب برگزار شد اما دیگر دوره ها مختص سال جدید و همه طلاب در پایه های مختلف تحصیلی به صورت داوطلبانه قادر به شرکت در آنها هستند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در ایین دوره ها نخست به ارائه کلیات مطالب و سپس مباحث تخصصی پرداخته خواهد شد، گفت: این دوره ها در طول سال و آن هم به صورت هفته ای یک جلسه برگزار و اساتید به تناسب محتوا و موضوع از حوزه و دانشگاه خواهند بود.

حجت الاسلام بریحی اظهار داشت: برگزاری دوره علم رسانه با توجه به عصر ارتباطات و جنگ رسانه ای نیازمند آشنایی طلاب با چنین موضوعاتی و استفاده از آنها برای تبلیغ و آموزش است و در این دوره تلاش می شود تا طلاب از کلیات چنین برنامه هایی آگاهی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این مدرسه در سال تحصیلی جدید پذیرش طلبه نداشته است، گفت: 20 طلبه انتقالی از سایر مدارس در پایه های مختلف تحصیلی در این مدرسه نامنویسی کردند و با توجه به تعیین مدیرگروه در هر پایه تحصیلی تلاش می کنیم تا سطح آموزشی ارتقا یابد./303/9456/ب1

ارسال نظرات