۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۴۵۱۴۷۶
امام جمعه بروجرد:

امنیت و آرامش کشور مرهون حماسه سازان دفاع مقدس است

امام جمعه بروجرد امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت: امروز دانش آموزان وظیفه دارند راه شهدا را ادامه دهند و در حفظ امانت انقلاب تلاش کنند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مهر با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی شهرستان بروجرد، گفت: تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس پیامهایی به همراه دارد.

وی با اشاره به رشادتهای دلیرمردان دوران دفاع مقدس، افزود: نسل اول و دوم انقلاب در هشت سال دفاع مقدس با دشمنان جنگیدند و از خاک وطن و ارزشهای انقلاب دفاع کردند.

امام جمعه بروجرد امنیت امروز کشور را حاصل خون شهدا دانست و بیان داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند تا آیندگان از امنیت برخوردار شوند.

وی یادآور شد: رزمندگان اسلام در روزهای جنگ و خون هشت سال دفاع مقدس ایستادند تا این مملکت در امن و امان باشد.

حجت الاسلام ترابی امنیت و آرامش کشور را مدیون حماسه سازان دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ادامه راه شهدا امروز وظیفه دانش آموزان است.

وی در ادامه دانش آموزان را آینده سازان نظام عنوان و اظهار داشت: دانش آموزان امانت های گرانبهایی هستند که در اختیار مدارس هستند و متولیان امر باید در رشد و تقویت بنیه علمی آنان نقش آفرینی کنند.

امام جمعه بروجرد در ادامه تصریح کرد: مسؤولان و معلمان مدارس باید در امر تعلیم و تربیت امانت هایی که در اختیار دارند، تلاش کنند که تباه نشوند.

وی در ادامه بیان داشت: دانش آموزان نیز در مقابل باید امانت انقلاب را که به آنها سپرده شده است را حفظ کنند و در جهت تحقق آرمانهای انقلاب گام بردارند.

حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: عزت و سربلندی ملت ایران با همت والای دانش آموزان باید ادامه یابد و به دست معلمان، فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان آینده پر افتخار و درخشانی برای کشور رقم بخورد.

گفتنی است، سال تحصیلی جدید در شهرستان بروجرد در 12 پایه تحصیلی و با حضور 26 هزار دانش آموز ابتدایی، 25 هزار دانش آموز دوره اول و دوم متوسطه در 358 آموزشگاه آغاز شده است./9459/203/ب2

ارسال نظرات