۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۵۱۵۴۲
معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی زنجان:

حفظ ارزشهای دفاع مقدس به معنای توسعه فرهنگ دفاع و شهادت طلبی است

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حفظ ارزشهای دفاع مقدس به معنای توسعه دفاع و شهادت طلبی است و باید این فرهنگ به نسل آینده منتقل شود.
حجت الاسلام مصائبی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام مصائبی امروز به ماندگار شدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هشت سال جنگ تحمیلی برای نظام جمهوری اسلامی بسیار پر افتخار بود.

وی اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با جان و دل برای دفاع از خاک کشور شان شهید شدند.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه باید یاد و خاطره هفته دفاع مقدس برای همیشه زنده نگه داشته شود گفت: وظیفه دینی و ملی ما است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام مصائبی تأکید کرد: مقاومت و ایستادگی رزمندگان باعث شد که کشور در مقابل ایادی شرق و غرب پیروز شود و اقتدار امروز را تثبیت کند.

وی در ادامه افزود: در همه کشورها قهرمانانی که در ماندگار شدن و پیروزی انقلاب نقش داشتند ارج نهاده می شوند بنابراین در ایران هم باید ایثار رزمندگان را ارج نهیم و یاد و خاطره آنها را برای همیشه زنده نگه داریم.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان یاد آورشد: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت اقتدار ایران را تقویت می‌کند.

حجت‌الاسلام مصائبی گفت: توسعه اعزام راهیان نور به مناطق جنگی، برگزاری نمایشگاه عکس و یادواره شهداء، نصب نماد رزمندگان، برگزاری مراسم های مختلف در مساجد، قلم رسایی نویسندگان و خبرنگاران در حوزه دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باعث ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

وی یاد آورشد: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و جوانان را مورد هجمه فرهنگی خود قرار داده باید بصیرت لازم را در جوانان ایجاد کنیم و مهمترین مولفه برای آگاه سازی جوانان آشنایی آنها با فرهنگ ایثار و شهادت است./907/102/ب2

ارسال نظرات