۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۵۱۵۴۷
فرمانده سپاه عاشورا:

جنگ نظام سلطه علیه ایران اسلامی هنوز تمام نشده است

سردار کریمیان با بیان اینکه جنگ نظام سلطه علیه ایران اسلامی هنوز تمام نشده است، گفت: اکنون در وسط میدان جنگ قرار داریم و باید با روحیه استکبارستیزی، رسالت حسینی خود در مقابل یزیدیان زمان را فراموش نکنیم.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم غبارروبی از مزار شهدای گمنام دانشگاه تبریز از دانشگاهیان خواست که با برگزاری آیین های مختلف یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای گمنام را گرامی دارند.

وی با بیان این‌که شهدا نباید مظلوم واقع شوند، افزود: با برگزاری برنامه ها و آیین به مناسبت های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس ضمن ارج نهادن به این شهدا، باید کاری کرد؛ تا نام آن ها برای همیشه در تاریخ زنده بماند و این کار به فرموده رهبر معظم انقلاب اجر و ثوابی مانند شهادت دارد.

سردار کریمیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه جنگ نظام سلطه علیه ایران اسلامی هنوز تمام نشده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در وسط میدان جنگ قرار داریم و باید با روحیه استکبارستیزی، رسالت حسینی خود در مقابل یزیدیان زمان را فراموش نکنیم.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به یاوه‌گویی های رژیم آل سعود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحلیل کارشناسان نظامی غرب درباره احتمال جنگ ایران و عربستان، گفت: سعودی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که هرگز نباید این اتفاق بیفتد، چرا که موجب خواهد شد استکبار جهانی عربستان را به عنوان اصلی ترین پایگاه خود در منطقه، از دست بدهد.

وی با تأکید بر این‌که امنیت و آرامش امروز خود را مدیون خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران در دوران دفاع مقدس هستیم، گفت: شهدا از الگوهای اخلاقی و اجتماعی مردم بودند که با وجود تمامی کاستی ها، متانت و آرامش خود را حفظ کردند که این حاکی از ایمان عمیق و قوی آنها بود.

سردار کریمیان در پایان با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که نباید بگذاریم پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی فراموش شوند، اظهار داشت: سپاه عاشورا در این راستا تلاش می کند قدردان رزمندگان دیروز و پیشکسوتان امروز عرصه فرهنگ شهادت باشد.

همچنین محمدرضا پورمحمدی، رییس دانشگاه تبریز در سخنانی گفت: برنامه های مختلفی به مناسبت این هفته در این دانشگاه برگزار می شود که آیین غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر شهدای گمنام به منظور تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و گام نهادن در مسیر حرکت و راه آن ها از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام، آغاز سال تحصیلی جدید را با یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس آغاز می کنیم و امیدواریم ادامه دهنده راه و منش این شهدا باشیم چرا که اکنون اگر ملت ایران به دستاوردی رسیده به خاطر این شهدا است./935/202//ب2

ارسال نظرات