۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۴۵۱۶۰۲
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد:

ایجاد و حفظ روحیه ایثار و شهادت در تقابل با دشمن ضروری است

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد گفت: درتقابل با دشمن، ایجاد و حفظ روحیه ایثار و شهادت ضروری است.
ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام مهدیان، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد بمناسبت هفته دفاع مقدس از قسمت های مختلف نمایشگاه هفته دفاع مقدس بازدید کرد.

وی با تقدیر از دست اندرکاران نمایشگاه، برپایی این نمایشگاهها را برای آشنایی بیشتر مردم خصوصاً جوانان با فضای جبهه و جنگ وشهادت مفید دانست وافزود: ایثارگریها و شجاعت و توانمندیهای رزمندگان در دفاع مقدس می بایست برای مردم بیان شود.

حجت‌الاسلام مهدیان اظهار داشت: در زمان حساس کنونی که دشمن با تمام امکانات و نیرنگ های سیاسی به جنگ با انقلاب اسلامی آمده است،ایجاد و حفظ روحیه ایثار وشهادت در جامعه ضروری است.

وی ابراز کرد:بمناسبت هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام نمایشگاهی را بر پا کرده است که قسمت های مختلفی از جبهه و جنگ و همچنین واقعه کربلا و مدافعان حرم دارد.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد در ادامه،از غرفه اقتصاد مقاومتی نمایشگاه بازدید کرد که جوانان اشتهاردی توانسته بودند با حداقل امکانات ضمن اشتغال زایی، به کسب درآمد بپردازند./907/102/ب2

ارسال نظرات