۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۵۱۶۱۷
مسؤل عقیدتی سیاسی آمادگاه شهید فراشاهی ارتش:

ارتش در خط مقدم ولایت مداری است

مسؤل عقیدتی سیاسی آمادگاه شهید فراشاهی ارتش، ایمان و معنویت را عامل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس خوانده و ارتش را در خط مقدم ولایت مداری دانست .
مراسم مشترک دانش آموختگي و تحليف دانشجويان دانشگاههاي افسري ارتش

حجت الاسلام محمدحسین امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به امنیت بالای نظام اسلامی در منطقه نا‌‌امن غرب آسیا، خاطرنشان کرد: در شرایطی که در منطقه انواع تهدیدات امنیتی وجود دارد، کشور ما بالاترین امنیت در جهان را داراست که این موضوع مرهون خون شهیدان است.

وی افزود:‌ با عنایت خداوند و هوشیاری نیروهای مسلح،‌ کشور ما از این امنیت مثال زدنی برخوردار است که ما باید خداوند را شاکر باشیم و قدردان تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی که با ایثار و از جان گذشتگی در حال دفاع از کشور هستند،‌ باشیم.

ارتش در خط مقدم ولایت مداری است

مسؤول عقیدتی سیاسی آمادگاه شهید فراشاهی ارتش، یکی از مهم‌ترین ویژگی های نیروهای مسلح را ولایت مداری آنان دانست و اذعان کرد:‌ اوج این ولایت مداری در هشت سال دفاع مقدس نمایان شد و نیروهای مسلح، با نثار جان خود در پای آرمان های انقلاب اسلامی،‌ عهد خود را با ولایت مستحکم تر ساختند.

وی با اشاره به نقش ارتش در هشت سال دفاع مقدس،‌ تصریح کرد:‌ ارتش همواره در خط مقدم ولایت مداری و دفاع از آرمان های انقلاب بوده و در هشت سال دفاع مقدس نیز شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است که نیروی زمینی ارتش با بیش از چهل هزار شهید،‌ از پیشتازان عرصه جهاد و شهادت بوده است.

حجت الاسلام امیری،‌ امنیت موجود در کشور را حاصل دلاوری و پایمردی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و تأکید کرد:‌‌‌ امروز مشاهده می کنیم که دشمنان نظام اسلامی برخلاف زیاده گویی های مکرر خود،جرأت تجاوز به کشور ما را ندارند،‌ این موضوع، ثمره خون شهدا بوده و نشان از ادامه راه آن ها توسط نیروهای مسلح دارد.

مسائل مکتبی اصل قدرت ارتش است

این مقام مسؤول با تأکید‌ بر‌ قدرت بازدارنده ارتش در مقابله با دشمن ابراز کرد:‌ ارتش جمهوری اسلامی،‌ از قدرت نظامی و توان دفاعی بالایی برخوردار است و با تجهیزات پیشرفته و قدرت ایمانی که دارد، اجازه تجاوز به هیچ دشمنی را نخواهد داد.

وی افزود: قدرت بالای نظامی به همراه ایمان و معنویت،‌ دو عنصر مهم قدرت هستند‌ که سبب پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس شد و اکنون ارتش از این دو مقوله به بهترین نحو ممکن برخوردار است.

حجت الاسلام امیری در پایان خاطر‌نشان کرد:‌ قدرت اصلی ارتش،‌ مسائل مکتبی و قدرت ایمان و معنویت است که در کنار آموزش های نظامی و تجهیزات پیشرفته سبب شده تا قدرت بازدارنده و توان پاسخ گویی ارتش به تهدیدات دشمن به بالاترین سطح برسد که باید قدردان همت والا و تلاش خستگی ناپذیر ارتشیان عزیز باشیم./872/ت302/ج

 

 

 

وحید کوچک زاده
ارسال نظرات