۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۴۵۱۶۵۰
ویژه طلاب علوم دینی؛

دوره تربیت مربی کودکان و نوجوانان برگزار می شود

دوره تربیت مربی کودکان و نوجوانان ویژه خواهران و برادارن طلبه در سال تحصیلی 96-95 از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
حجت الاسلام فرمانی، کودک و نوجوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره تربیت مربی کودکان و نوجوانان ویژه خواهران و برادارن طلبه در سال تحصیلی 96-95 از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

از موضوعات این دوره می توان به روش کلاس داری، طراحی و نقاشی، مبانی تعلیم و تربیت روش بیان احکام و مهدویت، روانشناسی، اردو داری، مسابقات فرهنگی، آموزش مداحی سرود و آوا، سواد رسانه ای، ادبیات کوک و نوجوان و تکنولوژی آموزشی اشاره کرد.

شایان ذکر است، مدارک مورد نیاز برای نام نویسی در دوره تربیت مربی کودکان و نوجوانان گواهی اتمام پایه ششم برای براداران طلبه و خواهران طلبه اتمام سطح 2، یک قطعه عکس و تصویر صفحه نخست شناسنامه است.

طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند تا هفتم مهر از ساعت 8 تا 13  به مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واقع در خیابان چهارمردان، گلزار شهدا، ابتدای بلوار بسیج، کوچه39، پلاک 86 مراجعه کنند.

گفتنی است، کلاس های دوره تربیت مربی کودکان و نوجوانان برادران از ساعت15 تا 18 و خواهران از ساعت 8 تا 11 از شنبه تا چهارشنبه برگزار می شوند./1324/ت303/ی

 

ارسال نظرات