۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۴۵۱۶۶۳
رییس اتاق اصناف ایران:

اصناف سد نفوذ‌ناپذیر در کنار روحانیت است

فاضلی با اشاره به اینکه اصناف سد نفوذ‌ناپذیر در کنار روحانیت است، گفت: امید داریم که به بی‌راه نرویم، نباید فراموش کنیم تقویت رهبری و سپاه پاسداران باید سرلوحه ما باشد.
فاضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران پیش از ظهر امروز در مراسم سومین همایش ملی اصناف که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه از حضور خانواده‌های شهدا که سبب نورانی شدن این نوع مراسم‌ها می‌شوند تشکر می‌کنیم، اظهار داشت: خانواده‌هایی که در روزهای اول دفاع مقدس برای ناموس و خاک وطن حرکت کردند بسیار ارزشمند هستند.

وی ادامه داد: وظیفه ما در مقابل خانواده‌ها این است که ولایت‌پذیر باشیم که این اول پاسداشت از خون شهیدان و جانبازان است. اصناف در کل جریان انقلاب تا به امروز ولایت مدار بودند و هیچگاه از روحانیت فاصله نگرفته اند.

فاضلی با بیان اینکه اصناف در مبحث ادوات جنگی سنگ تمام گذاشت ابراز داشت: امروز دشمن با فرم دیگری وارد کار شده است، یکی بخش فرهنگی و دیگری اقتصادی است که دشمن امروز در آن نفوذ کرده و طلایه‌دار مبارزه در این دو حوزه اصناف می‌باشد، در بحث اقتصادی به خاطر دامنه وسیع این مجموعه در کل کشور و در امور فرهنگی نیز به موجب آنکه در پیرامون مشاغل کل کشور فعالیت داشته ایم.

رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به بینات رهبری یادآور شد: ایشان فرمودند امسال به هرشکلی شده است کاری کنید که اقتصاد مقاومتی در حد شعار نباشد زیرا دشمن خیلی قوی در حال فعالیت است، ما نباید فراموش کنیم رزمندگان ما با دست خالی به میدان رزم رفتند و با جمع آوری غنایم جنگی به ادامه نبرد پرداختند.

وی در پایان گفت: اصناف سد نفوذ‌ناپذیر در کنار روحانیت است، امید داریم که به بی‌راه نرویم، نباید فراموش کنیم تقویت رهبری و سپاه پاسداران باید سرلوحه ما باشد، انشاءالله با مدیریت مجموعه اصناف در جهت اشتغال‌زایی کشور دشمن تیرش به سنگ خواهد خورد./202/816/ب1

ارسال نظرات