۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۵۱۷۰۱
مدیرعامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای:

محصولات هنری با درون‌مایه دفاع مقدس جزء پرفروش‌ترین تولیدات هستند

مدیرعامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای گفت: پرفروش‌ترین تولیدات و محصولات هنری اقلامی هستند که درون‌مایه و محتوای آن درباره دفاع مقدس است.
قدوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای امروز در «آیین تجلیل از بازی‌سازان دفاع مقدّس» که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شبانه‌روز تلاش می‌کند که هرسال نسبت به سال گذشته محصولات بهتری را تولید و ارائه کند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در خدمت بازی‌سازان فعال در عرصه دفاع مقدس است، عنوان کرد: با وجود اینکه 28 سال از دوران دفاع مقدس می‌گذرد اما پرفروش‌ترین تولیدات و محصولات هنری اقلامی هستند که درون‌مایه و محتوای آن درباره دفاع مقدس است که این علاقه مردم به موضوع دفاع مقدس را نشان می‌دهد.

قدوسی افزود: دوران دفاع مقدس به میزانی حوادث حیرت‌انگیز در دور خود دارد که می‌تواند بستر ساخت صدها و هزاران فیلمنامه باشد.

وی با اشاره به دغدغه بنیاد برای تولید بازی‌های رایانه‌ای در عرصه دفاع مقدس، اظهار داشت: بر همین اساس تا امروز با حمایت‌های بنیاد چندین بازی‌ رایانه‌ای با موضوع دفاع مقدس تولید شده است.

مدیرعامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به اهمیت اقتصادی و محتوایی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه دفاع مقدس، گفت: امروز صنعت بازی‌های رایانه‌ای ازجمله پرهزینه‌ترین و پرسودترین صنایع در جهان است طوری که همه کارگردانان و شرکت‌های فیلم‌سازی غرب سرمایه‌ زیادی را برای تولید بازی هزینه می‌کنند تا سهمی از سود این بازار را به دست آورند.

قدوسی افزود: با توجه به علاقه شدید مردم به موضوع دفاع مقدس، اگر تولیدات این عرصه دارای فن باشد به‌طور قطع سرمایه باز می‌گردد، چراکه از نظر محتوا بازی‌های رایانه‌ای دفاع مقدس در حوزه بازی‌های جدی قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تولید بازی‌های رایانه‌ای افزون بر فن نیاز به عشق و علاقه دارد، خاطرنشان کرد: ساخت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه دفاع مقدس پرهزینه است اما ما حمایت از فعالان این عرصه را بر خود واجب می‌دانیم./201/807/ب1

ارسال نظرات