۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۴۵۱۸۳۴
با سخنرانی آیت الله علم الهدی؛

گرامیداشت سالگرد شهید هاشمی نژاد در حرم رضوی برگزار می شود

گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهید عبدالکریم هاشمی نژاد در حرم مطهر امام هشتم با سخنرانی آیت الله علم الهدی برگزار می شود.
هاشمی نژاد

حجت الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در آستانه سالگرد شهادت شهید هاشمی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، بیان کرد: گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم هاشمی نژاد(قدس سره)، شهید جوانمرد و فاضل اندیشمند همزمان با هفتم مهرماه در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم با سخنرانی آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از ساعت 9 تا 11 صبح در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: سید جواد ماهرخسار، مداح و ذاکر اهل بیت در این برنامه به مرثیه سرایی و مداحی می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیست و چهارم ماه ذی الحجه مصادف با روز مباهله پیامبر اکرم(ص) است، شرح و تفسیر سوره انسان از سوی حجت الاسلام عبدالحمید واعظ شهیدی، مدرس دانشگاه شهید مطهری مشهد در حرم رضوی صورت می گیرد.

حجت الاسلام حسینی از سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی، کارشناس دینی رسانه ملی چهار شنبه و پنجشنبه همین هفته از ساعت 18:30 در رواق امام خمینی(ره) خبر داد.

وی بیان کرد: سخنرانی حجت الاسلام کاظم راشدیزدی در رواق امام خمینی (ره)، حجت الاسلام مسلم داوود نژاد در صحن انقلاب اسلامی و حجت الاسلام محمد یگانه در ایوان مقصوره از دیگر برنامه های تبلیغی حرم رضوی در نخستین هفته مهرماه است.

دبیر شورای عالی آستان قدس رضوی عنوان کرد: «ولایت مداري عامل موفقیت در دفاع مقدس» و «از غدیر تا مباهله نزول آیات ولایت» هر روز از سوی حجت الاسلام قاسم بابانیا و حجت الاسلام علی بیاتی در رواق امام خمینی(ره) و ایوان مقصوره تبیین می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: «جایگاه و اهمیت عفت از منظر قرآن» و «رازداري و نقش آن در تحکیم خانواده» از جمله موضوعاتی است که هر روز قبل از اقامه نماز ظهر و عصر ساعت 10:25 ویژه خواهران در رواق دارالحکمه تبیین می شود.

وی «ولایت پذیري و آثار آن در زندگی»، «توکل از منظر معارف اسلامی»، «رضاي امام معصوم شرط لازم آمرزش گناه» و «تربیت نسل منتظر از دیدگاه ادعیه و زیارت» را از دیگر موضوعات برنامه های تبلیغی خواهران در حرم رضوی عنوان کرد./302/1308/ب1

ارسال نظرات