۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۵۱۸۵۰
فرمانده ناجا:

برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید همدل و همزبان شویم

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان این که ایجاد روحیه جهادی راهی برای رسیدن به موفقیت است گفت: دشمنِ مستکبر راهکار جدیدش برای از پای در آوردن انقلاب، بوسیله جنگ نرم است و ما باید تحت فرمان رهبر معظم انقلاب با یکدیگر همدل و همزبان شویم.
سردار اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در رزمایشی که در پایگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه همچنان از برکات هشت سال دفاع مقدس بهرمند هستیم، گفت: امیدواریم با همدلی و همزبانی و همکاری یکدیگر و حمایت مردم عزیز بتوانیم به اهداف عالیه ای که برای آینده پیش بینی کرده ایم دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که فرمودند، «این جنگ نعمتی برای ما بود»، ادامه داد: شاید در آن زمان پذیرش چنین سخنی از امام خمینی(ره) به دلیل ویرانیهای به بار آمده برای کشور، برای بسیاری از مردم سخت بود ولی در حال حاضر شاهد برکات بی شاعبه هشت سال دفاع مقدس هستیم و کسی نمی تواند این برکات را انکار کند.

اشتری اظهار کرد: در جنگی که جمهوری اسلامی ایران با کم ترین امکانات نظامی حضور داشت و عراق با پشتوانه نظامی از جانب همه ابرقدرتهای دنیا آمده بود، پیروزی نصیب ایران شد، این پیروزی نتیجه روحیه جهادی جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس بود، روحیه ای که همین الآن هم دانشمندان عزیز ما به واسطه بهرمندی از آن، توانسته اند پیشرفتهای بزرگ را در همه زمینه ها ایجاد کنند.

وی ادامه داد: اگر دقت کنید متوجه خواهید شد افرادی که کارهای بزرگ کشور را در دست گرفته اند و موجبات پیشرفت کشور را فراهم می کنند یا از یادگاریهای جنگ هشت ساله هستند یا افرادی هستند که با تمام وجود به ارزشهای امام و انقلاب پایبند هستند و به مقام معظم رهبری عشق می ورزند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور ادامه داد: اگر روحیه جهادی در همه زوایای زندگی اجتماعی و شخصی ما وارد شود در همه زمینه ها موفق خواهیم بود پس باید این روحیه در مسؤولان و مردم ایجاد شود.

اشتری با اشاره به جنگ نرمی که دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده است، تبیین کرد: جنگ سختی در گذشته داشته ایم و الآن درگیر جنگ نرمی هستیم که پیچیدگی خیلی خاصی دارد و این آمادگی باید در بین مردم ایجاد شود تا آنها هوشیار شوند و با پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب در مقابل حربه های دشمنِ مستکبر بهترین عملکرد را از خودشان نشان دهند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران را در گرو تبعیت از مقام معظم رهبری و مدیون خون شهدا دانست و اظهار کرد: اگر به وضعیت کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی مدعی نگاهی اجمالی داشته باشیم درمی یابیم که وضعیت امنیتی کشورشان بسیار بد است، اگر کشور جمهوری اسلامی ایران از امنیت بسیار بالایی برخوردار است به خاطر تبعیت مردم مجاهد و ولایتمدار این کشور از رهبری معظم انقلاب و برکات خون شهدا است.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی در کنار نیروهای قضایی تحت فرمان مقام عظمای ولایت  توانایی مقابله با هرگونه حمله نظامی از جانب دشمن را دارد، امروز مفسران آمریکایی و انگلیسی جمهوری اسلامی ایران را قدرت برتر منطقه  می دانند، ما با وجود روحیه جهادی و ایمانی مردم آن قدر پیش می رویم تا بتوانیم همه حربه های دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنیم.

اشتری اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران 8800 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای مختلف دارد که در امنیت کامل به سر می برد، در ثبات کامل به سر می بریم در صورتی که بسیاری از کشورهای هم مرز با ما ثباتی ندارند، این امنیت در شهرها، روستاها و جاده های کشور عزیزمان هم برقرار است و در تلاش هستیم تا این امنیت را گسترش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور از مردم درخواست همکاری کرد و گفت: از مردم می خواهم قدردان فرزندان خودشان در نیروی انتظامی باشند، ما نیز باید یارِ مهربان مردم باشیم تا از حمایتهای معنوی مردم بهرمند شویم، همان گونه که این حمایت همین الآن هم وجود دارد.

وی با بیان این باب شهادت در نیروی انتظامی باز است، تشریح کرد: هر هفته و هر ماه نیروی انتظامی در درگیری با اشرار درون مرزی و برون مرزی شهیدانی را تقدیم اسلام و انقلاب می کند، هرچند با آموزش هایی که داده ایم در نظر داریم کم ترین تلفات را داشته باشیم ولی این که باب شهادت در نیروی انتظامی باز است مسأله ای کاملاً عادی است./867/پ202/ج

ارسال نظرات