۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۵۱۹۷۴
امام جمعه آمل:

مدیران اخلاق اسلامی را سرلوحه امور خود قرار دهند

امام جمعه آمل با اشاره به این که مدیران اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: به واسطه اخلاق، گذشت و بردباری انسان موفق می شود
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در همایش شوراهای اسلامی بخش دشت سر آمل اظهار داشت: شوراهای اسلامی با وحدت و همدلی و نگاه بلند با همراهی مدیران دلسوز به نظام تلاشهای ارزنده ای صورت دهند.

وی افزود: ضرورت دارد تا نواقص و مشکلات موجود حل شده و زمینه ای فراهم شود تا مردم طمع خوش خدمت رسانی را استشمام کنند.

وی با تأکید بر این که خداوند متعال در سایه وحدت به انسان عزت و سربلندی می دهد، افزود: همه ما وظیفه داریم که در خدمت مردم باشیم و این پست ها ماندنی نیست و چیزی که می ماند خدمت به مردم است.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: خدمت به مردم برکات و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدری دارد که باید از همه ظرفیتها برای خدمت رسانی مردم و بهبود امور استفاده کنیم.

امام جمعه آمل با اشاره به این که مدیران اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند، تصریح کرد: به واسطه اخلاق، گذشت و بردباری انسان موفق می شود و همه ما موظف هستیم بعنوان خدمتگذار در نظام اسلامی اخلاق را سرلوحه امور خود قرار داده و به نحو شایسته ای اجرایی کنیم.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: مردم ما شایسته بهترین تلاشها و خدمات هستند که می طلبد با عزم جدی در این مسیر قدم برداریم.

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، امام جمعه دابو و دشت سر نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش و زحمات همه مدیران بخش در جهت خدمت رسانی بمردم گفت: در مسیر خدمت رسانی به مردم باید نهایت دقت و توجه صورت گیرد.

وی با بیان این که به برکت جمهوری اسلامی ایران کارهای شایسته ای در روستاها صورت گرفته است، افزود: در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل همه باید تلاش کنیم تا خدمتی که در خور مقام این مردم باشد انجام دهیم.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: اقتصاد مقاومتی برکات بسیاری برای نظام اسلامی دارد که باید اهتمام ویژه ای برای تحقق آن صورت گیرد.

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که عمر خدمتی بسیار کوتاه است و ضرورت دارد خدمات شایسته ای کنیم، بیان داشت: خدماتی که انجام می شود ماندگار است و آیندگان درباره شما قضاوت خواهند کرد و کسانی که تصرفی در بیت المال دارند باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشند.

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل در این مراسم با تأکید برای نظارت دقیق بر ساخت وسازها در روستاها، گفت: ساخت وسازهای بدون مجوز برایمان چالش ایجاد می کند و در طوفان اخیر در شهرستان به جهت عدم نظارت شاهد آسیب به ساختمانهای بودم که مقاوم سازی نبودند.

وی با اشاره به این که ساخت وسازها نباید در روستا بدون قواره باشد، عنوان داشت: در بخشی از روستاها ساکنان غیر بومی آمدند و زمین کشاورزی را چندین برابر خریداری و ویلا سازی کردند و اگر این روند ادامه داشته باشند به طور یقین در آینده سرایدار آنها می شویم.

فرماندار ویژه آمل بر ساخت شهرک های توریستی با نظارت بخشداری و دهیاری ها تأکید داشت و گفت: باید گردشگری روستایی را تقویت کنیم که امری مهم و اساسی است./1314/202/ب2

ارسال نظرات