۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۵۲۰۳۲
از سوی گروه فرهنگی تبلیغی مبین اعلام شد؛

فراخوان جذب و اعزام مبلغ به مدارس منطقه 18 تهران

حجت الاسلام کریمی با بیان این که گروه فرهنگی تبلیغی مبین برای تبلیغ جهادی در مدارس منطقه 18 تهران مبلغ جذب می کند،گفت: طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره تبلیغی می توانند تا هشتم مهر نام نویسی کنند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام عباس کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از جذب مبلغ از سوی گروه فرهنگی تبلیغی مبین به مناسبت دهه محرم در مدارس منطقه 18 تهران خبر داد و گفت: شرایط نام نویسی در این دوره تبلیغی داشتن پرونده در یکی از مراکز تبلیغی، دارا بودن سابقه تبلیغی و داشتن مدرک تحصیلی سطح یک حوزه علمیه است.

معاون اجرایی گروه فرهنگی تبلیغی مبین ادامه داد: همچنین ملبس بودن به لباس روحانیت در روزهای تبلیغ از شرایط نام نویسی این دوره تبلیغی است؛ طلاب تهرانی دارای اولویت هستند و طلاب سایر استان ها در صورت نداشتن لهجه، دارا بودن فصاحت بیان و سابقه تبلیغی می توانند در این دوره تبلیغی شرکت کنند.

وی در زمینه زمان و شیوه نام نویسی بیان داشت: طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره تبلیغی می توانند تا پنج شنبه هشتم مهر با شماره های 09194839436 و 09353300740 تماس بگیرند و آغاز دوره نیز یک شنبه 11 مهرماه است.

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: دوره تبلیغ در مدارس تهران جهادی است و گروه فرهنگی تبلیغی مبین فقط زمینه اسکان و تغذیه مبلغان را فراهم خواهد کرد./1324/ت303/ی

 

ارسال نظرات