۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۵۲۱۱۵
معاون سیاسی نیروی هوا و فضای سپاه:

اقتصاد پاشنه آشیل نظام جمهوری اسلامی است

معاون سیاسی نیروی هوا و فضای سپاه با اشاره به اینکه اقتصاد پاشنه آشیل نظام ما است، گفت: آمریکا و دشمنان نظام هم این موضوع را می‌دانند، به همین دلیل هم از نگاه آنها برچیده شدن کامل تحریمها هیچ موضوعیتی نداشته و هیچ‌گاه عملی نمی‌شود.
 ابوالحسن سلطانی زاده - معاون سیاسی نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، ابوالحسن سلطانی زاده، معاون سیاسی نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در آستانه فرارسیدن ماه محرم با شرکت روحانیان و مبلغان اعزامی به مساجد استان خراسان شمالی در محل حسینیه شهدای مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با تأکید بر اینکه همه باید فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار دهند، افزود: بررسی بیانات رهبری از ابتدای امسال تاکنون کلیدواژه‌های مهمی را به اذهان متبادر کرده و مسیر کلی حرکت را مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه موضوع نفوذ یکی از مسائل مهم مورد نظر رهبری در سال جاری بوده است، اظهار کرد: اگرچه برخی مسأله نفوذ را نوعی توهم توطئه می‌دانند اما گذشت زمان ثابت کرد که در دوره پسابرجام مهم‌ترین رویکرد و راهبرد دشمنان نفوذ به بخشهای مختلف کشور با استفاده از فرصت ایجادشده بوده است.

سلطانی زاده با اشاره به اینکه انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن، روحیه جهادی، اقتصاد مقاومتی و جهاد کبیر از دیگر کلیدواژه‌های مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در سال جاری هستند، ادامه داد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری باید با عبور از حرکت معمولی، با جهش و شتاب بیشتری حرکت کنیم؛ زیرا حرکت با شتاب بیشتر درواقع مقدمه جهاد کبیر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون بخش عظیمی از کشور درگیر مشکلات اقتصادی است، اضافه کرد: باید بپذیریم که در حال حاضر اقتصاد در کشور ما اوضاع مناسبی نداشته و مشکلاتی ازجمله بیکاری، تورم، رکود، نچرخیدن چرخه‌های تولید، سوء مدیریت داخلی و فشار دشمنان اوضاع معیشتی مردم را دشوار کرده است.

سلطانی زاده با اشاره به اینکه اقتصاد پاشنه آشیل نظام ما است، خاطرنشان کرد: آمریکا و دشمنان نظام هم این موضوع را می‌دانند؛ به همین دلیل از نگاه آنها برچیده شدن کامل تحریمها هیچ موضوعیتی نداشته و عملی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تنها راهکار ملت و نظام ما برای مقابله با تحریمها و کارشکنیهای آمریکا تکیه بر توان داخلی و تولید ملی برای گذر از گردنه‌های سخت است، افزود: باید نگاه خود را از خارج کشور و دشمنان قسم‌خورده این ملت و انقلاب برداریم.

سلطانی زاده تصریح کرد: مادمی که نگاه ما به سفره برجام و رفع تحریمها دوخته شده باشد نمی‌توانیم برای مدیریت داشته‌ها و توانمندیهای داخلی به‌خوبی کنشگری کنیم؛ از این‌ رو لازم است نگاه ما به داخل کشور باشد و با تقویت تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی خود را از چنگال تحریمها نجات دهیم.

وی با بیان اینکه نگاه آمریکا به برجام با نگاه ما کاملاً تفاوت دارد، اضافه کرد: نگاه ما در توافق هسته‌ای مذاکره برای رفع تحریم بود اما نگاه آمریکا تلاش برای تغییر تدریجی داشته‌ها و آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی بود.

معاون سیاسی نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ظرفیت مردمی و قدرتهای راهبردی داشته‌های یک انقلاب محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: قدرت موشکی، قدرت هسته‌ای، هویت دینی و رهبری مقتدر و بابصیرت از جمله مصادیق بارز داشته‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند که دشمنان سعی دارند آنها را تضعیف کنند./9314/202/ب2

ارسال نظرات