۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۴۵۲۱۶۸
مدير حوزه علميه کاشان:

دشمن همواره از اختلافات سياسي در کشور بهره می‌برد

مدير حوزه علميه کاشان با اشاره به اينکه دشمنان همواره از اختلافات سياسي درکشور استفاده کرده اند، گفت: رهبر معظم انقلاب وحدت را به عنوان يک تجربه شيرين و به عنوان يک الگوی بسيار ماندگار و عامل پيشرفت عنوان کرده اند.
حجت الاسلام منصور فرجي

حجت الاسلام منصور فرجي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، با اشاره به اينکه ايستادگي ما در مقابل دشمن، نتيجه وحدت و يکپارچگي ملت بود، گفت: رهبر معظم انقلاب در انتخابات رياست جمهوري تعبيري از جناح بندي ها داشتند که هردو بايد به عنوان بالي باشند که يک هدف را دنبال مي کنند.

وي افزود: پرنده اي که داراي دو بال است و اين دو بال به پرنده کمک مي کنند تا به مقصد برسد، از این رو جناح موجود در کشور نيز بايد به مثابه دو بال پرنده عمل کنند.

حجت الاسلام فرجي با اشاره به اينکه دشمنان همواره از اختلافات سياسي در کشور استفاده کرده اند، گفت: وحدت يکي از موارد بسيار مهم در کشور است که بايد مورد توجه همه مسؤولان قرار گيرد.

مدير حوزه علميه کاشان با بيان اينکه با انتخاب آقاي روحاني به عنوان رييس جمهور، رهبر معظم انقلاب تأکيد بسياري بر وحدت نيروهاي انقلابي داشت، گفت: وحدت در مسائل مختلف موجب پيشرفت کشور مي شود.

وي با اشاره به اينکه در گذشته شاهد سوء استفاده دشمن از عدم وحدت داخلي بوده ايم، ابراز کرد: وحدت يک شعار ماندگار نظام جمهوري اسلامي و يک تجربه بسيار خوب در پيروزي انقلاب و جنگ است.

به گفته وي، در انتخابات جناح هاي مختلف سياسي بايد مواضع خود را مطرح کنند، اما نبايد منجر به اختلافات سياسي شود تا مانع پيشرفت کشور و ريختن آب به آسياب دشمن شود.

حجت الاسلام فرجي، وحدت کلمه را موجب پيروزي انقلاب دانست و گفت: جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف با وجود وحدت به پيروزي مي رسد که در مقاطع حساس بعد و قبل از انقلاب شاهد آن بوده ايم.

مدير حوزه علميه کاشان با بيان اينکه لازمه پيروزي در عرصه هاي علمي، نانو، اقتصاد مقاومتي و ساير عرصه ها، وحدت و همدلي داخلي است، گفت: رهبر معظم انقلاب وحدت را به عنوان يک تجربه شيرين و به عنوان يک الگو بسيار ماندگار و عامل پيشرفت عنوان کرده اند./302/1307/ب1

ارسال نظرات