۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۴۵۲۱۷۲
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

همایش اقتدار در حرم امام رضا برگزار شد

همزمان با آخرین روز دفاع مقدس، همایش «اقتدار بزرگ» با حضور شش هزار و پانصد بسیجی یگان حفاظت حریم رضوی و جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد.
همايش اقتدار در حرم رضوی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش «اقتدار بزرگ» به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ویژه بسیجیان یگان حفاظت حرم مطهر رضوی عصر امروز ششم مهرماه در رواق دارالمرحمه حرم امام رضا(ع) برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، سید مرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از فرماندهان بسیج و سپاه امام رضا در مشهد برگزار شد.

در این برنامه شش هزار و پانصد بسیجی در قالب ۱۶ کشیک و مسؤول حفاظت حریم رضوی برای تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضور یافتند.

حساسیت امنیت حرم رضوی

بر اساس این گزارش یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) پس از عرض خیر مقدم گفت: اهمیت و ضرورت امنیت حرم مطهر امام رضا(ع) به لحاظ جایگاه معنوی آن حساس است.

وی افزود: یگان حفاظت حرم مطهر رضوی با حضور خواهران و برادران با توجه به ملاحظات امنیتی سازماندهی شده است و اکنون در حال بهینه سازی و آموزش یگانها هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: برای اینکه تا تک تک بسیجیان برای این مسؤولیت خطیر آماده شوند باید امکانات و نیازمندیهای عمومی و تخصصی  فراهم شود.

در ادامه مسؤولان کشیک و حفاظت حرم مطهر رضوی با شعار «صل علی محمد، یاور رهبر آمد» به استقبال سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی رفتند.

گفتنی است، «دست خدا برسر ماست، خامنه ای رهبر ماست»، «تازنده ایم، رزمنده ایم»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ابوالفضل علمدار، خامنه ای را نگهدار»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» از جمله شعارهایی بود که بسیجیان حاضر در مراسم سر می دادند./202/1308/ب1

ارسال نظرات