۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۴۵۲۲۵۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مشکلات امروز جامعه ریشه در فرهنگ دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات امروز ریشه در فرهنگ دارد، گفت: اگر فرهنگ جامعه آسیب ببیند به طور قطع به اقتصاد کشور لطمه وارد می شود، بسیاری از مسائل اجتماعی زیرساخت فرهنگی دارد و این فرهنگ است که می تواند سیاست را در چارچوب صحیح نگه بدارد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی اظهار داشت: زن در جامعه نقش بسیار موثری را دارد و زنان در جامعه و خانواده مسؤولیت های بزرگی دارند.

وی گفت: زنان در ساختار خانواده نقش دارند، در گذشته زنان بسیاری از مایحتاج خانواده را تامین و تولید می کردند اما امروزه با افزایش انواع سیستم های پیشرفته فعالیت زنان نسبت به گذشته کم رنگ تر شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تربیت انسانی را زیرساختی دانست که از اهمیت بالایی برخوردار است و افزود: زن شایسته به طور قطع فرزند شایسته خواهد داشت و جامعه ای که در آن زنان شایسته وجود داشته باشد مردان شایسته نیز خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات امروز ریشه در فرهنگ دارد، تصریح کرد: اگر فرهنگ جامعه آسیب ببیند به طور قطع به اقتصاد کشور لطمه وارد می شود، بسیاری از مسائل اجتماعی زیرساخت فرهنگی دارد و این فرهنگ است که می تواند سیاست را در چارچوب صحیح نگه بدارد./202/880/ب1

ارسال نظرات