۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۵۲۲۹۶
دبیر کل جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت:

«جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت» به دنبال تقویت شایستگی ‌های تخصصی ایثارگران است

دبیر کل جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت گفت: تقویت شایستگی‌های تخصصی و باورهای انقلابی ایثارگران و خانواده‌های آنها جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف ما است.
غلامرضا جوکار، دبير مجلس ايثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامرضا جوکار دبیر کل جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت، امروز در نشست خبری اعلام رسمی فعالیت جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس که در خبرگزاری فارس برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت فعالیت‌های خود را با انگیزه خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران آغاز کرد.

وی با اشاره به هدف نهایی جمعیت خدمتگزار ایثار و مقاومت، عنوان کرد: تقویت شایستگی‌های تخصصی و باورهای انقلابی ایثارگران و خانواده‌های آنها جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف نهایی جمعیت است.

جوکار با اشاره به اینکه سال گذشته در وزارت کشور به ثبت قانونی رسیده است، اظهار داشت: اینجانب به عنوان دبیر کل جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت، مجتبی رحماندوست رییس هیأت مدیره و همچنین آقایان مجتبی شاکری، جلال رحیمی، حسن آزما، ناصر قره‌باغی، جمارانی و خانم سویزی اعضای هیأت مدیره هستند. ضمن اینکه خانم خدادادی هم بازرس این جمعیت است.

وی درباره عقبه جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت که به مجلس ایثارگران بازمی‌گردد و در سال 88 تشکیل شده است، گفت: علت تشکیل آن هم به فرمایش مقام معظم رهبری برمی‌گردد که  خواستار حضور بیشتر ایثارگران در عرصه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی جامعه شدند.

دبیر کل جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت، افزود: 5 گروه خانواده شهدا و والدین و فرزندان آنها، خانواده جانبازان؛ همسر و فرزندان آنها، خانواده آزادگان؛ همسر و فرزندان آنها، خانواده رزمندگان؛ همسر و فرزندان آنها جزء جامعه هدف ما هستند.

جورکار به اشاره به مهمترین برنامه‌های جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت در سال 95، بیان داشت: یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های آن ایجاد 7 کانون تخصصی تحت عنوان‌های کانون اجتماعی و فرهنگی، کانون زنان، کانون فرهنگی و هنری، کانون وکلا و حقوقدانان، کانون منزلت و رفاه اجتماعی و همچنین کانون بهداشت و سلامت است.

وی افزود: بانک اطلاعات و سایت جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت در حال به روزرسانی است که در حال حاضر اطلاعات 60 هزار نفر در این بانک جمع شده است.

دبیر کل جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت با بیان اینکه یکی از وظایف جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در همه امور است، ابراز کرد: همچنین انسجام سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد حاضر در جامعه ایثارگران از دیگر وظایف جمعیت است.

جوکار درباره هزینه‌های جاری جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت، اظهار داشت: در همین زمینه 3 تفاهم‌نامه با سازمان بسیج امیرمومنان در حوزه بهداشت و سلامت و طب سنتی، شهرداری منطقه 11 در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، بنیاد شهید تهران بزرگ در راستای ارائه خدمات منعقد کردیم./202/807/ب1

ارسال نظرات