۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۵۲۳۲۹
استاد حوزه علمیه خراسان:

مؤمن واقعی به وعده‌های دشمن دلخوش نمی‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین ضیائی با بیان این‌که گروهی هستند که مؤمن‌اند و کارهای نیکو انجام می‌دهند، گفت: این افراد تمام خیر را دارند زیرا به آنچه در دست مردم است طمع ندارند و به وعده‌های دشمن دلخوش نیستند.
ضیایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ضیائی، استاد حوزه علمیه خراسان امروز در جلسه تهذیب نفس و مراقبت بر خویشتن در مدرسه آیت الله خوئی با اشاره به این‌که حب دنیا سبب سرافکندگی انسان می‌شود، گفت: آل سعود که همان آل یهود است مصداق کامل ذلت در دنیاست و هیچ جایگاهی در بین ملت‌ خودش و جهان اسلام ندارد تمام این ذلت نیز به دلیل رقبت بیش از حد این افراد به مال و ثروت دنیا است.

وی افزود: اینچنین افرادی به دنیای مذموم خود را می‌چسبانند زیرا بهرمندی آن‌ها از همین دنیا است و خودشان به خوبی می‌دانند که کاری برای آن دنیای خود انجام نداده‌اند و چه سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود. بنابراین دنیا برای چنین افرادی بهشت است و حاضر نیستند به هیچ قیمتی دست از آن بردارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ضیائی به دسته دیگری از افراد اشاره کرد و گفت: گروهی دیگر هستند که قساوت قلب ندارند به دنیا نیز نچسبیده‌اند اما جهل و غفلت آن‌ها را فرا گرفته است، با این حال این گروه نیز مانند همان افرادی هستند که قساوت قلب پیدا کرده‌اند و ثروت و درآمد آن‌ها فقط از حرام است. گروهی که جاهل و غافل هستند زیر دست این گروه قرار می‌گیرند و بنده آن‌ها می‌شوند.

وی با بیان این‌که گروهی نیز هستند که مؤمن‌اند و کارهای نیکو انجام می‌دهند، ابراز داشت: این افراد تمام خیر را دارند زیرا به آنچه در دست مردم است طمع ندارند و به وعده‌های دشمن دلخوش نیستند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین ضیائی با اشاره به این‌که دو گروه انسان در دنیا وجود دارد، تصریح کرد: عده‌ای عبدالله هستند و تنها بندگی خدا می‌کنند مانند حضرت رسول اکرم (ص). گروهی نیز عبد شیطان هستند و برنامه‌های او را در دنیا پیاده می‌کنند.

وی افزود: فردی که عبدشیطان باشد سیاست ندارد، شیطنت دارد. کتاب‌های علوم سیاسی تمام کارها را سیاسی می‌داند که این اشتباه است. شیطنت یهود این کارهایی است که اکنون در جهان صورت می‌گیرد همین‌طور وابسته‌های آن‌ها که به همین شکل رفتار می‌کنند. این عبدشیطان بودن از بنی‌امیه آغاز می‌شود و اکنون نیز در آل سعود ظاهر شده است. تمام این افراد شیطنت می‌کنند نه اینکه سیاست داشته باشند./862/202/ب3

ارسال نظرات