۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۵۲۳۳۶
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

انقلاب اسلامی ثابت کرد که حاکمیت غیر اسلام در دنیا پوچ و بی اساس است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه شهدای والامقام عزت و عظمت ایران اسلامی را رقم زدند، گفت: انقلاب اسلامی ثابت کرد که حاکمیت غیر اسلام در این دنیا پوچ و بی اساس بوده و قرار گرفتن این انقلاب در زیر پرچم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عزت ویژه‌ای به آن بخشیده است.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، عصر امروز در بازدید از نمایشگاه فرهنگی رزمی کربلای 4 و در یادواره شهدای کربلای 4 درحسینیه این نمایشگاه که با حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس ومسؤولان استانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم و قطعا توجه به اثرگذاری شهدا در جامعه بسیار ارزشمند است که نباید از آن غافل شویم.

وی افزود: شهدا مقصد و هدفی الهی داشتند و الگویی بسیار مناسب برای ما هستند و از این رو نیاز است تا فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز انتقال یابد و این امر یکی از وظایف دستگاه های فرهنگی است که باید توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشیم.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه شهدای والامقام عزت و عظمت ایران اسلامی را رقم زدند، بیان داشت: ما باید با اقتدار و عزت فرهنگی، علمی، سیاسی و اقتصادی راه این شهدای والامقام را ادامه دهیم تا بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

آیت الله عاملی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، گفت: امروز مسلمانان بیش از هر زمان دیگری به فکر و ایدئولوژی امام حسین(ع) و قیام ایشان نیاز دارند و تفکر و اندیشه والای سیدالشهدا(ع) باید در جامعه ساری و جاری شود و از این منظر می‌توان به حاکمیت نظام سیاسی شیعه تداوم بخشید.

وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) که حاکمیت اسلام را در خاورمیانه پایه ریزی کرد و به دنیا ثابت کرد که حاکمیت غیر اسلام در این دنیا پوچ و بی اساس بوده و ظهور انقلاب اسلامی در خاورمیانه، سبب رشد و ایجاد انقلاب بزرگی در منطقه شد و قرار گرفتن این انقلاب در زیر پرچم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عزت ویژه‌ای به آن بخشیده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان داشت: تیزبینی و دوراندیشی مقام معظم رهبری عامل استقلال و امنیت ایران اسلامی است و این در حالی است که منطقه در جنگ و ناامنی به سر می برد.

آیت الله عاملی بیان کرد: بصیرت حماسی و دینی شهدای مدافع حرم در مقابله با مزدوران و ابرقدرت‌ها و هم پیمانان آنها خود کار ارزشمندی است، به طوری که نیروی دریایی آمریکا با حضور در منطقه خلیج فارس، به زبان فارسی حرف می‌زند و این مسأله نشان از قدرت ایران اسلامی در منطقه است که این عزت و سربلندی در زیر سایه شهدای اسلام و قرآن و شهدای مدافع حرم امکان پذیر شده است.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: عفاف، حیا و حجاب مسأله بسیار مهمی است که باید مبنای تفاسیر در جامعه قرار گیرد و امروزه دشمنان و استکبار جهانی برای این امر نقشه‌های زیادی را پیش بینی کرده‌اند که باید با هوشیاری لازم این نقشه ها و ترفندها به یاس و ناامیدی تبدیل شود./937/202/ب2

ارسال نظرات