۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۴۵۲۳۶۲
امام جمعه جیرفت:

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: بنابراین هفته دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود و این پیروزی در سایه ایمان، یکتاپرستی و وحدت شکل گرفت.
هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس به عنوان نمادی از دفاع مقدس است؛ چرا که هشت سال جنگ را برکشور ما تحمیل کردند و مردم با رهبری های امام راحل در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس جوانان زیادی جان خود را در راه انقلاب فدا کردند تا این نظام پابرجا بماند، بنابراین هفته دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود و این پیروزی در سایه ایمان، یکتاپرستی و وحدت شکل گرفت و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه رزمندگان اسلام با رهبری امام راحل در مقابل دشمن ایستادند، تصریح کرد: بنابراین نباید رهبری های حضرت امام خمینی(ره)، وحدت، یکدلی، ایمان و یکتاپرستی رزمندگان اسلام را نادیده و به باد فراموشی سپرد و این موارد سبب پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس شد.

حجت الاسلام کرمی پور ادامه داد: طی این سالها ایران شهدا، جانبازان و آزادگان زیادی را تقدیم به اسلام کرد و اسلام نیاز به خون دارد، بنابراین وظیفه همگان است تا این ارزش های والا را قدر بدانیم و رزمندگان ایران اسلامی بودند که با ایثار، ایمان، از خودگذشتگی و در سایه ولایت فقیه پیروز شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: امروزه هم کسانی هستند که در مقابل جنگ و نیروهای نظامی سخن می گویند و به دنبال ایجاد بهانه هستند، بنابراین همه باید در مقابل یاوه گویان بایستند و امروز امنیتی که بر کشور ما حاکم است به خاطر نیروهای نظامی و انتظامی است.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: اگر ایران در جنگ هشت سال دفاع مقدس به پیروزی دست یافت یکی از دلایل آن ایمان و دیگری تجهیزات نظامی بود و در طول هشت سال دفاع مقدس با سلاح گرم نبرد کردیم و اکنون با سلاح سرد در حال جنگیدن با دشمن هستیم.

حجت الاسلام کرمی پور اضافه کرد: بنابراین هر روز و هر هفته ما دفاع مقدس است و با دشمن باید در حال جنگ بود؛ تا ارزش های اسلامی و خون شهدا حفظ شود و رزمندگان ایران اسلامی بودند که با ایثار، ایمان، از خودگذشتگی و در سایه ولایت فقیه پیروز شدند.

وی افزود: شهدا یک ظرفیت تمام نشدنی هستند و تا ابد الگویی موفق در تمام عرصه ها برای ما هستند، با تجربه جنگ هشت ساله دنیا پی به قدرت ایران برد و امنیت و آرامشی که هم اکنون بر کشور حاکم است، حاصل تلاش و ایثار شهیدان است./302/9709/ب1

ارسال نظرات