۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۴۵۲۳۷۹
مطهری در پاسخ به تذکر رحیمی:

لزوم توضیح شهرداری تهران و اداره رفاه مجلس در مورد توزیع کارتهای ۵۰۰ هزار تومانی

نایب رییس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده تهران که از اقدام شهرداری تهران برای گذاشتن کارت ۵۰۰ هزار تومانی در کریدور نمایندگان انتقاد کرد گفت: ما از شهرداری تهران و اداره رفاه مجلس می خواهیم در جلسه بعد در این زمینه توضیح دهند.
علی مطهری

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری  رسا به نقل از شبستان، علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در جلسه علنی در پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه 7 مهر در تذکری گفت: اتفاق ناگواری از طرف شهرداری تهران افتاده است و موجب تحیر همه نمایندگان شده است، امروز در کریدور مجلس لیستی را با عنوان تسهیلات تربیت بدنی از طرف شهرداری گذاشته بودند و کارتهای پانصدهزارتومانی برای این منظور در نظر گرفته بودند که به نمایندگان ارایه دهند خوشبختانه نمایندگان با هوشیاری این کارتها را نگرفتند و این حرکت غلط شهرداری با شکست مواجه شد.

وی اظهار کرد: جای سوال از هیئت رییسه مجلس این است که چرا اجازه همچین حرکتی را داده اند چرا که حفظ شان اقتدار مجلس جزو وظایف هیئت رییسه است.

وی خطاب به علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را به عهده داشت گفت: خواهش می کنم دستور بفرمایید این موضوع بررسی شود چرا که مجموعه ای که ادعا دارد شانشان اداره کشور است و برای ریاست جمهوری می خواهند کاندیدا شوند چرا باید از این حرکتها انجام دهد.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر رحیمی گفت: ما به عنوان هیئت رییسه و چنین موضوعی اطلاع نداریم و طبعاً شهرداری تهران باید یکشنبه در این رابطه توضیح دهد.

رضا شیران خراسانی نماینده مشهد در مجلس در پایین جایگاه هیئت رییسه و بدون تریبون خطاب به علی مطهری گفت: این کارتها به درخواست اداره رفاه مجلس بوده است و ربطی به شهرداری ندارد.

علی مطهری نیز گفت: گویا درخواست رفاه مجلس بوده است و قراردادی بین انها و شهرداری بوده در هر صورت ما از اداره رفاه و شهرداری می خواهیم جلسه بعد در این زمینه توضیح دهند./836/د102/ل

ارسال نظرات