۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۴۵۲۳۹۱
سردار اشتری:

ناجا در اجرای مصوبات مربوط به حجاب و عفاف تنهاست

فرمانده ناجا گفت: در زمینه اجرای طرح امنیت اخلاقی و امنیت اجتماعی و برخورد با هنجار شکنان در حوزه عفاف و حجاب کارهای خوبی صورت گرفته است، در زمینه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی 26 دستگاه را مسؤول کرده که یکی از آن ها نیروی انتظامی بوده و در اجرای مصوبات ناجا پیشتاز بوده است.
سردار اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور عصر امروز در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به فعالیت های ناجا گفت: نیروی انتظامی سعی کرده که با راهنمایی مراجع و علما به ویژه هدایت های رهبر معظم انقلاب بتواند مأموریت های خود را به خوبی انجام دهد.

وی افزود: یکی از اهداف و مأموریت های ما بحث امنیت، انضباط بخشی و ارتقای آسایش مردم است، در مقوله امنیت همه دستگاه ها زحمت کشیدند اما نیروی انتظامی نقشی مؤثر و شاخص در مرزها و شهرها داشته و گام های خوبی را برداشته است.

سردار اشتری با بیان این که امنیت بسیار خوبی در کشور وجود دارد، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که اولویت ما به شمار می رود پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است، هرچه که برگرفته شده از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری باشد باید پاسداری شود که در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در زمینه اجرای طرح امنیت اخلاقی و امنیت اجتماعی و برخورد با هنجار شکنان در حوزه عفاف و حجاب کارهای خوبی صورت گرفته است، در زمینه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی 26 دستگاه را مسؤول کرده که یکی از آن ها نیروی انتظامی بوده و در اجرای مصوبات ناجا پیشتاز بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان این که ناجا برای اجرای مصوبات دست تنها است، ابراز داشت: وظیفه شرعی و قانونی ما است که کارها را انجام دهیم و بتوانیم فریضه امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنیم که توفیقاتی در این زمینه داشتیم.

وی با اشاره به حوزه فضای مجازی عنوان کرد: فضای مجازی دارای فرصت ها و تهدیداتی است، در زمینه تهدیداتی که در فضای مجازی وجود دارد جایی که جرایم مشهود باشد و شاکی داشته باشیم پلیس با جدیت برخورد کرده و مدیریت می کند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: بیش از 85 درصد از جرایمی که در فضای مجازی رخ داده و شاکی داشته رسیدگی شده و افراد متخلف به مراجع قضایی معرف شدند، در زمینه فضای دینی و انقلابی هم اهتمام خوبی وجود داشته است.

وی اضافه کرد: بیش از 800 روحانی شاغل در ناجا مشغول خدمت و فعالیت هستند و 1700 روحانی از قم اعزام می شوند و برای تبلیغ حضور پیدا می کنند که مؤثر بوده است، طلاب و علما باید بیشتر در نیروی انتظامی حضور داشتند باشند چون ما هزاران مقر به ویژه در شهرهای مرزی داریم.

فرمانده ناجا با بیان این که 50 هزار نفر از کارکنان و خواده های آنان از یک جز تا تمام قرآن را حفظ هستند، گفت: عقیدتی سیاسی ناجا برنامه های خوبی داشته است و این روند ادامه دارد و فضای معنوی را در کارکنان افزایش داده است./1323/پ202/ج

ارسال نظرات